دیگ بخار برقی

معرفی دیگ بخار برقی

دیگ بخار برقی چیست و چه کاربردی دارید؟ مهمترین مزیت به کارگیری این نوع از محصولات چیست؟ به منظور خرید لازم است چه باید و نبایدهایی را در اولویت قرار دهیم؟ هزینه ی پیشنهادی برای خرید دیگ های بخار برقی چقدر است؟ در ادامه در نظر داریم به طور کامل اطلاعات مفیدی در مورد این محصولات در اختیار شما قرار دهیم، با ما همراه باشید.

دیگ بخار برقی جزو بویلرهای مدرن  و صنعتی می باشد که به دلیل داشتن مزایای منحصر به فرد توانسته است توجه بسیاری را به سوی خود جلب کند. این نوع از محصولات توسط شرکت های مختلف با در نظر گرفتن استانداردهای گوناگون طراحی می شوند به همین دلیل کارایی متفاوت داشته و به قیمت متفاوت به فروش میرسند. به منظور خرید دیگ بخار برقی  اصل  و با کیفیت اصل و با کیفیت حتما مراکز معتبر را انتخاب کنید زیرا سودجویان بسیاری در بازار به دنبال فروش دیگ های بخار تقلبی و بی کیفیت هستند، آنها برای جلب توجه خریداران معمولا هزینه های بسیار کمتری را پیشنهاد می دهند. قرار است یک بار برای خرید دیگ های بخار هزینه  صرف  کرده و برای مدت طولانی از مزایای آن بهره مند شوید ، به همین دلیل محصول با کیفیت را خریداری کنید.

دیگ های بخار برقی با استفاده و مصرف جریان برق کار می کنند، با همه ی مزایای که دارند ، به کارگیری آنها در مناطقی که کمبود الکتریسیته است ، می تواند با محدودیت روبرو شود. راندمان  این نوع از دستگاه ها نیز با توجه به معیارهای در نظر گرفته شدن در حین ساخت ، متفاوت است. می توانید اطلاعات کامل در مورد انواع دیگ های بخار برقی را در وب سایتمان مشاهده کرده و در صورت داشتن هرگونه سوال با ما در تماس باشید.

انواع دیگ بخار برقی

دیگ بخار برقی دارای انواع مختلفی است و هر کدام از آنها با توجه به استانداردهای خاص طراحی شده اند، به همین دلیل کارایی متفاوت دارند. قبل از خرید این نوع از دستگاه ها لازم است به طور دقیق شرایط و نیازهای موجود شناسایی شود، در این صورت می توان محصول با کیفیت خریداری کرد. اگر در انتخاب خود دچار تردید هستید می توانید از طریق راههای ارتباطی موجود با ما در تماس باشید و راهنمایی کامل به دست آورید.

از مهمترین انواع دیگ بخار برقی می توان موارد زیر را نام برد:

  • بویلر برقی مستقیم
  • بویلر برقی ذخیره
  • بویلر برقی بخار خشک
  • بویلر برقی CPSU

توجه کنید این محصولات هر کدام در بخش های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل لازم است متناسب با عملکرد آنها، گزینه ی مناسبی خریداری شود. نصب و اجرای آن ها آسان است ، دستورالعمل های مربوط در دفترچه ی راهنما درج شده است، در صورت نداشتن اطلاعات کامل می توانید فرایند اجرا و نصب آن را به افراد کاردان بسپارید. خرابی دیگ های بخار برق به ندرت پیش می آید و اگر اقدامات لازم برای نگهداری آنها را به خوبی در اولویت قرار دهید، برای بازه ی زمانی بیشتر می توانید از کارایی و مزایای آنها بهره مند شوید. در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل نیز بلافاصله با افراد کاردان در تماس باشید. عیب یابی دقیق می تواند پروسه ی تعمیر را بهبود بخشد.

دیگ بخار برقی
دیگ بخار برقی

مزایای دیگ بخار برقی

دیگ بخار برقی دارای مزایای بسیاری می باشد به همین دلیل است که توانسته در مقایسه با مدل های مشابه خود توجه بسیاری را جلب کند. اگر چه محدودیت های خاصی برای به کارگیری آن موجود است ولی گسترش یافتن مزایای آن سبب شده است که بتواند به جایگزین مناسبی تبدیل شود. از مهمترین مزایای دیگ بخار برقی می توان موارد زیر را نام برد:

  •  راندمان بالا
  •  بازدهی حرارت بالا
  • مصرف بهینه ی برق
  • کاربرد وسیع برای اهداف مختلف
  • ایجاد بخار آب با کیفیت
  • بدون ایجاد  آلاینده
  • استحکام و طول عمر بالا
  • نصب ساده و آسان
  •  بدون نیاز به نصاب
  • طراحی با وزن مناسب
  • داشتن  ابعاد مناسب برای استفاده در هر محیط
  • استفاده از انرژی پاک برق
  •  بدون ایجاد آلایندگی برای هوا
  • مجهز به بدنه ی فولادی
  • ضد زنگ و ضد ضربه
  • دارای گارانتی

هر یک از موارد نام برده از مهمترین مزایای به کارگیری این نوع از محصولات است.

استفاده از این محصولات چالش های خاص خود را نیز دارد، از مهمترین محدودیت های برای به کارگیری این بویلرها می توان به کمبود انرژی الکتریسیته اشاره کرد. مصرف برق زیاد می تواند هزینه های بعدی را به مقدار بسیار زیاد افزایش داده و این امر باز نظر اقتصادی بهینه نباشد. این نوع از بویلرها دارای ظرفیت محدود هستند به همین دلیل قابل استفاده در صنایع بزرگ نمی باشند. به منظور تبدیل بویلرهای برقی به هر نوع از بویلرهای دیگر باید هزینه ی گزاف پرداخت شود که عملا به صرفه نیست. وجود همین محدودیت های در برخی از مواقع سبب می شود که دیگ بخار برقی گزینه ی مناسبی برای  استفاده در یک صایع نباشد. به همین دلیل تاکید می شود بررسی های لازم به طور جدی انجام شود.

ویژگی های دیگ بخار برقی

دیگ بخار برقی دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیاری می باشد که سبب شده این محصولات به مقدار زیاد تولید شده و به فروش برسد.

از مهمترین ویژگی های دیگ بخار برقی می توان موارد زیر را نام برد:

  • قابلیت جابجایی آسان
  • بدون آلودگی و دود
  • عملکرد کاملا اتومات
  • تولید بخار به شکل پیوسته
  • قابلیت استفاده در مکان‌های مختلف
  • قابل استفاده در مکان‌های مختلف با ابعاد گوناگون

به منظور اینکه بتوانید از همه ی مزایای دیگ بخار برقی بهره مند شوید، لازم است نمونه های اصل و با کیفیت را خریداری کنید. هر گونه سهل انگاری در این زمینه ، می تواند به راحتی هزینه ی پرداخت شده برای خرید را به باد دهد. نمونه های بی کیفیت نه تنها کارایی مطلوب ندارند، بلکه با عملکرد نادرست می توانند خسارت های جانی و مالی جبران ناپذیری به همراه داشته باشند. پس در خرید خود دقت کنید.

اجزای دیگ بخار برقی

دیگ بخار برقی متناسب با نوع آن از اجزای خاصی ساخته شده است. کارایی این نوع از دستگاه ها به طور عمده به تجهیزات به کار رفته برای ساخت آنها وابسته است. زمانی که متریال اولیه با کیفیت برای طراحی آن ها در نظر گرفته می شود، به مراتب کیفیت محصول نیز به مقدار بسیار زیاد افزایش می یابد.

از مهمترین اجزای موجود در بسیاری از دیگ های بخار برق می توان موارد زیر را نام برد:

  • کنترل کننده میزان و سطح آب (Level Control)
  • جعبه فیوز ایمنی برای افزایش حفاظت
  • شیر اطمینان فشار
  • سختی گیر معمولی
  • سخت گیری مغناطیسی
  • شیر تخلیه دستی به منظور خارج کردن آب اضافی
  • نازلهای مختلف تزریق بخار تمام استیل
  • کیت نصب دستگاه
  • مواد شوینده به منظور شستشوی بویلر

اجزای یاد شده ممکن است از دستگاهی به دستگاه دیگر متفاوت باشد. شرکت های تولید کننده ی این نوع از محصولات به منظور افزایش میزان فروش خود، معمولا از اجرای با کیفیت برای ساخت استفاده می کنند. در بازار می توانید تنوع بسیار زیادی از برندها را برای این محصولات مشاهده کنید. با خرید از مراکز معتبر به مقدار بسیار زیاد از کارایی و کیفیت دستگاه مطمئن خواهید بود.

دیگ بخار برقی
دیگ بخار برقی

کارکرد دیگ بخار برقی

كاركرد ديگ بخار به مقدار قابل ملاحظه اي به برند و نوع آن بستگي دارد. نمونه هاي خارجي و داخلي اين دستگاه هر كدام داراي كارايي متفاوت هستند. خوشبختانه امروزه شركت هاي توليدي داخلي موفق شده اند كه محصولاتي با كيفيت قابل مقايسه با نمونه هاي خارجي توليد كنند. اطلاعات كامل در مورد مشخصات و كارايي هر يك از مدل هاي موجود در ليست فروش ما به طور كامل درج  شده است. ديگ هاي بخار برقي به منظور اجراي عملكرد خود به الكترود هاي نيازمند هستند. تا بتوانند جريان الكتريسيته را به آب انتقال دهند. مكانيسم بسيار ساده اي در ژس زمينه ي اين نوع از بويلرها اجرا مي شود ولي اگر هر يك از قطعات كارايي خود را از دست دهند، نمي توان از مزاياي اين محصولات بهره مند شد.

از آنجا كه مولد ايجاد شده در اين بويلرها بخار است از آن مي توان در صنايع مختلف با اطمينان خاطر استفاده كرد.

امروزه ديگ هاي بخار توانسته اند با كارايي مطلوب در بخش هاي مختلف به كار روند. دیگ بخار برقی كه با استفاده از جريان الكتريسيته كار مي كند، هم داراي مزاياي  وه م محدوديت هاي خاص خود را دارد.  با توجه به شرايط موجود مي توانيد از كارايي اين محصولات بهره مند باشيد.

خرید دیگ بخار برقی

برای خرید دیگ بخار برقی گزینه ی خرید اینترنتی را فعال کرده ایم تا شما به راحتی بتوانید محصول دلخواه خود را خریداری کنید. راهنمای خرید آنلاین نیز در وب سایتمان درج شده است، در صورت نیاز به توضیحات بیشتر برای خرید و کسب راهنماییی کامل در مورد مشخصات محصولات می توانید با ما در تماس باشید.

از مهمترین مزیت خرید دیگ بخار برقی از ما می توان موارد زیر را نام برد:

اعتماد شما، سرمایه ما است. با ما می توانید از کیفیت محصول خریداری شده به مقدار بسیار زیاد مطمئن باشید. ما اینجا هستیم تا شما محصول مرغوب و با کیفیت را خریداری کنید. به عنوان یکی از شرکت های معتبر و پیشرو در زمینه ی فروش تنوع وسیعی از بویلرهای صنعتی و خانگی توانسته ایم در همه ی این سال ها با فروش محصولات مرغوب و اصل، در اولویت انتخاب شما عزیزان باشیم. همین اکنون می توانید به صورت اینترنتی و با چند کلیک محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

قیمت دیگ بخار برقی

قیمت دیگ بخار به پارامترهای مختلف وابسته است، به همین دلیل به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پیشنهادی می توانید با ما از طریق شماره های موجود در تماس باشید. اطلاعات کامل در اختیار شما قرار می گیرد.

از مهمترین عوامل موثر در قیمت دیگ بخار برقی می توان موارد زیر را نام برد:

  • نوع
  • برند
  • کیفیت
  • کارایی
  • استاندارد

هر یک از فاکتورهای یاد شده می تواند به مقدار قابل ملاحظه ای در قیمت دیگ بخار برقی تاثیر گذار باشد.

توجه کنید که هزینه ی درخواستی برای خرید انواع مختلف از بویلرهای برقی در بازار یک مقدار مشخص است به همین دلیل اگر قیمت کمتری برای خرید به شما پیشنهاد شد حتما به كيفيت آن مشكوك باشيد زيرا لزومي ندارد يك محصول اصل به هزينه ي بسيار كم به فروش برسد و توليد كننده هيچ سودي نبرد. كارشناسان بخش فروش ما بررسي هاي جدي در مورد كيفيت بويلرهاي موجود در ليست فروش انجم مي دهند و اين امر سبب مي شود كه كيفيت آنها به مقدار  مطلوب قابل قبول باشد. هدف ما ، رضايت شما عزیزان است به همين دليل در تلاش هستيم كه محصول د ودستگاه مرغوب و با كيفيت به دست شما برسد.

باید و نبایدهایی در مورد دیگ بخار برقی

از مهمترين بايد و نبايدها براي خريد دیگ بخار برقی آن است كه مراكز معتبر را هدف قرار دهيد زيرا امكان بررسي كيفيت دستگاه در نگاه اول براي خريدار ممكن نيست.  قرار است هزينه ي گزاف براي خريد اين محصولات پرداخت كنيد به همین دلیل لازم است بررسی های جدی در انتخاب مراکز فروش در نظر گیرد.  نمونه های بی کیفیت با عملکرد نامطلوب می توانند دردسرهای بسیاری به همراه داشته باشند.  تست بررسی کیفیت توسط کارشناسان ما برای هر یک از محصولات موجود در لیست فروش مان انجام شده است.

با ما برای خرید هر یک از دیگ های بخار برق می توانید کارت گارانتی که نشانه ی تضمین کیفیت آن است دریافت کنید.

دیگ بخار برقی  در صنایع مختلف به مقدار بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. تولید کننده ی این نوع از محصولات در صدد آن هستند با افزایش بازده آنها میزان کار مفید خروجی آنها را افزایش دهند. در مناطقی که قرار است بویلرهای صنعتی به کار روند، اگر گاز در دسترس نباشد به کار گیری دیگ بخار برقی یک گزینه ی ایده آل می باشد.  این نوع از دستگاه ها از آنجا که  فضای کمتری را اشغال می کنند برا زمانی که ما محدودیت فضا داریم نیز گزینه ی ایده آل است. همانطور که بارها در بخش قبلی تاکید شد، برای خرید این محصولات همه ی جنبه ها باید در اولویت قرار گیرد.

دیگ بخار برقی

شما می توانید جهت مشاوره خرید دیگ بخار و استعلام قیمت از طریق شماره تماس زیر و یا از طریق فرم روبرو با ما در تماس باشید .

09121233946

فهرست
Call Now Button
× واتساپ