معرفی انواع مختلف و بررسی قیمت خرید دستگاه کارواش بخار

امروزه، مسئله قیمت خرید دستگاه کارواش بخار به چالشی مهم برای مصرف کنندگان آن تبدیل شده است. دستگاه کارواش بخار در انواع متعددی تولید شده و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. تا مصرف کننده از مزیت های آن نهایت بهره را ببرد. بنابراین قیمت دستگاه های کارواش بخار، از جمله مسائلی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است. در مورد قیمت دستگاه های کارواش بخار، باید گفت که نرخ و بهای آنها می تواند بر حسب برند، گنجایش و ظرفیت مخزن، قدرت موتور و نوع کارواش تغییر کند.

بطور کلی می توان گفت که در حال حاضر دستگاه های کارواش بخار ساده و کارواش نانو بخار، مورد استقبال بیشتری قرار گرفته اند. دستگاه کارواش بخار ساده، دستگاهی است که با وجود یک دیگ بخار که درون مخزن آن تعبیه شده است، از بخار حاصل با فشار بالا، برای شستشوی خودرو استفاده می کند. در مقابل، نانو کارواش بخار، همین عمل را با استفاده از ترکیب بخار و مواد شوینده نانویی انجام می دهد. وجود مواد شوینده نانو در این نوع دستگاه، باعث شده تا عملکرد بهتری نسبت به دستگاه های کارواش بخار ساده داشته باشد. بنابراین بدیهی است اندکی تفاوت قیمت بین این دو نوع کارواش مشاهده شود. قیمت خرید دستگاه کارواش بخار از نوع نانو، نسبت به انواع ساده آن بالاتر است. در ادامه، در مورد دیگر عوامل موثر بر قیمت خرید دستگاه کارواش بخار توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.

قیمت خرید دستگاه کارواش بخار

قیمت خرید دستگاه کارواش بخار

گنجایش مخزن، عاملی موثر بر قیمت انواع دستگاه کارواش بخار

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت خرید دستگاه کارواش بخار، گنجایش مخزن آنها می باشد. معمولا دستگاه های کارواش بخار در بازه حجمی 150 لیتری تا 1000 لیتری طراحی و تولید می شوند. بدیهی است هر چه ظرفیت و گنجایش مخزن دستگاه بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. بنابراین شما هنگام خرید یک دستگاه کارواش بخار مناسب، باید محدوده نیاز خود را در نظر بگیرید.

باید بدانید برای شستشوی خودروهای معمول با توجه به میزان آلودگی، به ازای هر خودرو تقریبا 3 تا 5 لیتر آب مصرف خواهد شد. بنابراین شما با خرید یک دستگاه 150 لیتری، به ازای هر مرتبه پر کردن مخزن، می توانید 30 الی 50 بار خودرو خود را شستشو دهید. یا می توانید برای شستشوی 30 الی 50 خودرو، از آن استفاده کنید. پس با در نظر گرفتن محدوده نیاز خود، می توانید دستگاهی با قیمت مناسب خریداری کرده و از مزیت های آن بهره ببرید.

مزیت های دستگاه نانو کارواش بخار، دلیلی بر قیمت بالاتر آن

دستگاه نانو کارواش بخار، نسبت به دستگاه کارواش بخار ساده، مزیت های بیشتری دارد. همین مسئله باعث شده تا قیمت خرید دستگاه کارواش بخار از نوع نانو نیز نسبت به انواع ساده، گرانتر باشد. این کارواش علاوه بر کار با بخار، دارای مواد شوینده نانو نیز می باشد. این مواد شوینده به بدنه و قطعات خودرو آسیبی وارد نمی کنند و همچنین طبیعت را نیز با خطر مواجه نمی کنند. قدرت شویندگی این مواد نیز بسیار بالاست و می توانند هرگونه لکی را به راحتی پاک کنند.

دستگاه های نانو کارواش، برای تمیز کردن قطعات داخلی موتور نیز مناسب هستند. موتور خودرو معمولا به دلیل استفاده از روغن چرب است و ممکن است با کارواش بخار معمولی به خوبی تمیز نشود. اما دستگاه نانو کارواش بخار به راحتی می تواند این بخش از خودرو را بدون آسیب رساندن به آن تمیز کند. در سیستم عملکرد این کارواش ها، ابتدا ماده شوینده روی قسمت مورد نظر پخش می شود و سپس دستگاه شروع به بخار دهی می کند تا قسمت مدنظر به طور کامل تمیز شود.

قیمت خرید دستگاه کارواش بخار

قیمت خرید دستگاه کارواش بخار

نتیجه گیری و جمع بندی

بطور کلی می توان گفت که عوامل متعددی می توانند بر قیمت خرید دستگاه کارواش بخار تاثیر بگذارند. نوع دستگاه، برند آن و گنجایش مخزن آن از جمله عوامل موثر بر محدوده قیمت این دستگاه های کارواش به شمار می روند. هرچه مخزن دستگاه بزرگتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. از طرفی، انواع نانو بخار دستگاه های کارواش، نسبت به انواع معمولی از قیمت بیشتری برخوردار هستند. مصرف آب و برق این دستگاه ها پایین و قدرت شویندگی آن بسیار بالا است. بنابراین خرید این دستگاه ها با توجه به کارایی خوب و بالا در هر صورت به صرفه می باشد. امید است مطالب تهیه شده زمینه آشنایی شما با دستگاه های کارواش بخار را فراهم کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ