بهترین روش خرید سرخ کن صنعتی

سرخ کن صنعتی ، یکی از ضروری ترین وسایل گرمایشی است که در صنعت فست فود، کافه، هتل و رستوران‌ها، برای تهیه دونات، مرغ سوخاری، سیب زمینی سرخ کرده و سایر غذاهای آشپزی پرفروش ، استفاده می‌شود. در صورتی که برای توسعه کسب و کار خود نیازمند سرخ کن صنعتی می‌باشید، پیشنهاد می‌کنیم با متخصصین فروش این مجموعه تماس بگیرید. همچنین جهت آشنایی بهتر با کارکرد و مزایای این سرخ کن، خواندن ادامه مطلب خالی از لطف نخواهد بود!

فاکتورهای مهم در انتخاب یک سرخ کن صنعتی حرفه‌ای

ویژگی های خاصی وجود دارد که در انتخاب یک سرخ کن صنعتی و دیگ روغن داغ حرفه‌ای، حتما باید مدنظر قرار دهید. برخی از مهمترین این ویژگی‌ها به این شرح است:

  • حجم کاسه از 10 لیتر به بالا
  • عملکرد خنک کننده پایین برای جلوگیری از سوختن غذا.
  • قابلیت جداسازی و تمیز کردن قطعاتی که با روغن در تماس هستند( لازم به ذکر است که این ویژگی برای افزایش طول عمر سرخ کن، حیاتی است)
  • بدنه استیل ضد زنگ.
  • تایمر برقی و قابلیت برنامه ریزی دستگاه.
  • از آنجایی که سرخ کن صنعتی در فرآیند کار و در حین پخت و پز با روغن و محصولات تماس پیدا می‌کند، تمام عناصر آن بایستی از فولاد ضد زنگ ساخته شوند.
  • در نظر داشته باشید که بسیاری از مدل‌های این سرخ کن مجهز به ویژگی خنک کننده می‌باشد. این قابلیت به کاربر این امکان را می‌دهد تا بیش از زمان معمول از سرخ کن استفاده نماید! همچنین برای سهولت استفاده، سرخ کن‌های حرفه‌ای مجهز به نمایشگر دیجیتال، تایمر و دسته‌های محافظ در برابر حرارت می‌باشند. ترموستات سرخ کن نیز به کاربر این امکان را می‌دهد تا دمای روغن را تنظیم کرده و از گرم شدن بیش از حد روغن محافظت می‌کند.
سرخ کن صنعتی

سرخ کن صنعتی

انواع سرخ کن صنعتی

در نظر داشته باشید که به هنگام خرید سرخ کن صنعتی ، می‌توانید سرخ کن دسته‌ای یا (نقاله ای) را خریداری نمایید. سرخ‌ کن‌های نوار نقاله‌ای، تجهیزات صنعتی‌ هستند که در موسسات پذیرایی بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. این در حالیست که سرخ کن‌های دسته‌ای در رستوران‌ها، فست فودها، کافه ها و سایر مشاغل کوچک استفاده می شوند.

علاوه بر این، سرخ کن‌ صنعتی با توجه به نوع کاربرد ، به دو صورت رومیزی و زمینی تولید می‌شود. سرخ کن‌های حرفه‌ای رومیزی،  بهره‌وری خیلی بالایی ندارند و از این نظر، تنها برای استفاده در مراکزی با فضای آشپزخانه کوچک و محدود مناسب می‌باشند. اما سرخ کن‌های زمینی در کافه‌ها، فست فودها و مراکزی که غذاهای سرخ شده، اساس اصلی منو را تشکیل می‌دهند، دارای بیشترین استفاده می‌باشند.

مزایای سرخ‌کن‌های صنعتی

سرخ کن‌های حرفه‌ای مزایای زیادی دارند که مهم‌ترین آن‌ها به این شرح است:

  • برخلاف پخت و پز در تابه ، به هنگام استفاده از این سرخ کن ، روغن داغ به بیرون پاشیده نمی‌شود. به لطف تایمر و کنترل کننده دما، می‌توانید زمان پخت دقیق محصول را تنظیم کنید. استفاده از سرخ کن های صنعتی، کاملا بی خطر بوده و به گزینه خاموش شدن خودکار دستگاه ، هنگام باز شدن درب مجهز می‌باشد.
  • در هنگام پخت، روغن مخزن سرخ کن تا 200 درجه سانتیگراد گرم می‌شود، اما به دلیل استفاده از تکنولوژی روز، بدنه دستگاه به سختی گرم می‌شود. برخی از مدل‌های سرخ کن‌های حرفه‌ای مجهز به فیلتر هوا هستند که به دلیل آن بوی روغن داغ به داخل اتاق پخش نمی‌شود.
  • سرخ کن صنعتی، جزئی جدایی ناپذیر از تجهیزات یک آشپزخانه حرفه‌ای است. با کمک یک سرخ کن، شما این فرصت را دارید که نه تنها سیب زمینی سرخ کرده ، بلکه انواع مختلفی از  غذاهای دیگر همچون دونات، سوسیس، ماهی و گوشت و غیره را نیز پخت کرده و به مشتریان تحویل دهید.

در عین حال، محصولات سرخ شده توسط سرخ‌ کن‌های صنعتی  طعمی بی نظیر و  ترد دارند که با استفاده از سرخ کردن معمولی نمی‌توان به چنین طعمی دست یافت!

بهترین مرکز خرید سرخ کن حرفه‌ای

همانطور که اشاره شد، این سرخ کن یک دستگاه حرفه‌ای برای فست فودها و رستوران‌ها محسوب می‌شود. شما نیز در صورت نیاز به خرید این دستگاه، می‌توانید بهترین برندهای سرخ کن صنعتی را از مجموعه ما خریداری نمایید. قیمت سرخ کن‌های حرفه‌ای این مجموعه کاملا با عملکرد و ویژگی های فنی آن قابل توجیه می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ