بهترین قیمت دستگاه کارواش

پیشرفت در زمینه حمل و نقل،  منجر به نیاز به مراقبت از زیبایی ظاهری و تمیزی وسایل نقلیه شده است که نتیجه آن نیاز به استفاده از دستگاه کارواش است. در واقع، بهترین روش برای نظافت بیرونی خودرو، استفاده از آب فشار قوی است.  بدون پاک کننده فشار قوی، انجام نظافت خوب خودرو دشوار است! برای کسانی که می خواهند بدون اتکا به اسفنج و سطل، ماشین خود را در خانه بشویند، دستگاه‌های کارواش خانگی یا نیمه حرفه ای زیادی در بازار موجود است. جهت اطلاع از بهترین قیمت دستگاه کارواش، پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

 کارکرد پمپ فشار قوی

در حقیقت، پمپ‌های فشار قوی کارواش طوری طراحی شده‌اند که آب را با فشار بالا تحویل می‌دهند، به اندازه‌ای که نه تنها ماشین‌ها، بلکه سخت‌ترین کثیفی‌ها را از سطوح مختلف پاکسازی می‌کنند.  با توجه به استفاده مکرر از این دستگاه، اجزای این ماشین آلات بایستی از موادی با عمر طولانی و محکم ساخته شوند تا کار تعمیر و نگهداری را کاهش دهند.

پمپ در دستگاه کارواش

جهت آشنایی بهتر با ماهیت پمپ در دستگاه کارواش و همچنین اطلاع از قیمت دستگاه کارواش، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. شایان ذکر است که عنصر اصلی یک دستگاه کارواش، پمپ آن است. پمپ، یک دستگاه هیدرولیک است که برای ایجاد فشار بالا در خروجی سیستم استفاده می‌شود. راندمان شستشو به ویژگی‌های پمپ بستگی دارد. بدنه پمپ کارواش فشار قوی می‌تواند از فلز یا پلاستیک مقاوم ساخته شود. از پمپ‌های پلاستیکی در شست‌وشوهای ساده سطوح استفاده می‌شود. کیس‌های بهتر پمپ از آلیاژ فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، برنج یا سایر فلزات غیر آهنی ساخته می‌شوند.

همچنین، در سیستم‌های کارواش ارزان قیمت، پیستون‌های پمپ از پلاستیک ساخته می‌شوند. عمر مفید چنین پیستونی کوتاه بوده و به سرعت فرسوده می‌شوند! در مدل‌های گران قیمت ، پیستون‌های پمپ از فولاد ضد زنگ یا سرامیک ساخته می‌شوند. پمپ شستشو با چنین پیستونی دارای عمر طولانی است. تنها عیب پیستون های باکیفیت، سایش اورینگ ها است. با این حال، می‌توان آن‌ها را جایگزین نمود.

قیمت دستگاه کارواش

قیمت دستگاه کارواش

شایان ذکر است که پمپ‌های فشار قوی دارای سیستم کنترل فشار اتوماتیک در داخل پمپ می‌باشند. در این پمپ‌ها، هنگامی که دریچه آزاد سازی درب تفنگ بسته است، اتوماسیون، موتور الکتریکی را خاموش می‌کند.

در برخی از مدل‌های کارواش، پمپ‌هایی با فشار تخلیه قابل تنظیم وجود دارد که موجب تنظیم آب در هنگام شستشوی خودرو با حالت‌های مختلف می‌شود. در شستشوهای حرفه‌ای، اپراتور حالت فشار را تنظیم می‌کند و سپس دستگاه به طور خودکار در طول فرآیند شستشو ، فشار را تغییر می‌دهد.

انواع دستگاه کارواش

جهت شناخت بهتر انواع دستگاه کارواش و همچنین اطلاع از قیمت دستگاه کارواش، می‌توانید با مشاورین این مجموعه ارتباط بگیرید. لازم به ذکر است که دستگاه کارواش را از نظر اندازه و سطح کاربرد می‌توان به سه نوع کارواش خانگی کوچک، کارواش خانگی متوسط و کارواش خانگی بزرگ طبقه بندی کرد. در ادامه به تمایز این سه نوع کارواش پرداخته می‌شود:

  • کارواش خانگی کوچک: در این دستگاه، حداقل میزان شدت و فشار آب برابر با 100 بار بوده! و همچنین جهت شست و شو و پاکسازی حیاط ، خودرو و دوچرخه مناسب است.
  • کارواش خانگی متوسط: عمده‌ترین کاربرد این نوع کارواش مربوط به شستشوی دیوار و نمای ساختمان می‌باشد. و همچنین حداقل میزان شدت و فشار آب در آن، برابر با 130 بار می‌باشد.
  • کارواش خانگی بزرگ: در این دستگاه نیز ، حداقل میزان شدت و فشار آب برابر با 160 بار بوده و همچنین عمده‌ترین کاربرد آن مربوط به جرم گیری و مصارف صنعتی می‌باشد.

لیست قیمت دستگاه کارواش

در صورت نیاز به دسترسی به لیست قیمت دستگاه کارواش و همچنین خرید آن، پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید. همچنین نوع بهینه دستگاه کارواش و تجهیزات شستشوی خودرو را می‌توانید در صفحات این وبسایت مشاهده نمایید. دستگاه کارواش بخار این مجموعه،  برای شستشوی طیف وسیعی از سطوح از جمله خودرو، شستشوی دقیق موتور، رینگ چرخ، تابلو برق و غیره قابل استفاده می‌باشد. شایان ذکر است که در صورت مواجه شدن با هر گونه چالشی در طی فرایند خرید آنلاین دستگاه، بخش پشتیبانی به صورت شبانه روزی آماده رفع کلیه چالش‌های اطلاعاتی شما عزیزان می‌باشد. با وجود تمام این مزایا، در ثبت سفارش خود تردید نکرده و با اطمینان خاطری تمام، سفارش خرید را ثبت نمایید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ