نانو کارواش بخار چیست؟

یکی از وسایلی که در سالهای اخیر با استقبال بی نظیری از سوی مردم مواجه شده است، نانو کارواش بخار می باشد. همانطور که می دانید، امروزه خودرو، به وسیله ای پر مصرف در دنیا تبدیل شده است. بنابراین تمیز کردن و شستشوی داخلی و خارجی خودرو، از جمله مسائل مهم به شمار می رود. البته کارواش هایی برای شستشوی خودرو مشغول به کار هستند اما با در نظر گرفتن صرف وقت و هزینه زیاد، اصلا به صرفه به نظر نمی رسند. شما می توانید با استفاده از یک نانو کارواش بخار خودرو خود را کاملا به صرفه و در کوتاهترین زمان ممکن تمیز کنید. از طرفی تمیز کردن با بخار و مواد شوینده نانو، برای سلامت و ماندگاری خودرو نیز بهتر است. در این محتوا قصد داریم مزیت های استفاده از این نوع کارواش ها را برای شما توضیح دهیم. پس با ما همراه باشید.

مزیت های استفاده از نانو کارواش بخار

همانطور که می دانید، استفاده از کارواش های نانویی، در سالهای اخیر با استقبال ویژه ای مواجه شده است. دلیل این استقبال ویژه و گسترده، مزیت های فراوانی است که این کارواش ها از خود ارائه می دهند. در این قسمت از محتوا قصد داریم در مورد مزیت های استفاده از نانو کارواش بخار توضیحاتی ارائه دهیم.

نانو کارواش بخار

نانو کارواش بخار

  • دوام و ماندگاری بیشتر خودرو: در کارواش ها و یا هنگام شستشوی عادی خودرو، بیشتر از مواد شوینده شیمیایی و آب استفاده می شود. این مواد شوینده شیمیایی ممکن است بعد از گذشت زمانی به بدنه خارجی و سیستم داخلی خودرو شما، آسیب برسانند. جالب است بدانید در کارواش های نانویی از مواد شوینده نانو، استفاده می شود. این مواد روی بدنه و سیستم داخلی خودرو، اثر منفی نمی گذارند و باعث افزایش طول عمر خودرو و قطعات آن خواهند شد.
  • قابلیت جابجایی و حمل و نقل: از دیگر مزیت های نانو کارواش بخار می توان به قابلیت جابجایی آن اشاره کرد. یعنی شما می توانید این کارواش را با خود حمل کرده و در هر مکانی از آن استفاده کنید.
  • سرعت بالا: تمامی مراحل پاکسازی و تمیز کردن خودرو شما با این کارواش، در کوتاهترین زمان ممکن صورت می گیرد. در واقع این کارواش با فشار بخار بالا، می تواند به راحتی تمامی ضایعات و آلودگی ها را در کمترین زمان ممکن از روی خودرو شما پاک کند.
  • امکان شستشوی قطعات داخلی: قطعات داخلی خودرو، ممکن است در اثر برخورد با آب یا مواد شیمیایی مورد آسیب قرار بگیرند. به همین دلیل بسیاری از افراد ریسک شستن قطعات داخلی خودرو به جان نمی خرند. استفاده از نانو کارواش بخار این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید به راحتی قطعات داخلی خودرو خود را نیز شستشو دهید.
نانو کارواش بخار

نانو کارواش بخار

  • امکان شستشوی اتاق خودرو: اگر برای شستشوی اتاق و صندلی های خودرو، از آب استفاده کنید. هم کار سختی پیش رو خواهید داشت و هم مدت زمان انجام آن طولانی خواهد بود. برای شستشوی داخلی اتاق خودرو، باید صندلی ها را جدا کرده، آنها را با آب و مواد شوینده شستشو دهید و سپس مدت زمان زیادی طول می کشد تا این وسایل به طور کامل خشک شوند و آنها را مجددا در اتاق خودرو نصب کنید. اما با استفاده از نانو کارواش ها، می توانید به راحتی و بدون نیاز به جداسازی صندلی ها و صرف زمان برای خشک شدن آنها، عملیات پاکسازی اتاق داخلی خودرو را انجام دهید.
  • صرفه جویی در مصرف انرژی: با استفاده از این نوع کارواش، شما فقط به اندازه یک مخزن از آب استفاده می کنید و در مصرف آب صرفه جویی خواهید کرد. مصرف برق این دستگاه نیز پایین است و هزینه زیادی برای شما به همراه نخواهد داشت. بنابراین با استفاده از این کارواش می توانید در مصرف آب و برق صرفه جویی کنید.

طرز کار کارواش نانو بخار

نانو کارواش بخار دارای یک مخزن و بویلر داخلی است که آب و ماده شوینده نانویی در آن قرار می گیرد. سپس با اتصال به برق، آب به نقطه جوش رسیده و به بخار تبدیل می شود. این بخار از طریق خروجی و شیلنگ موجود در این کارواش، با سرعت و فشار بالا خارج می شود و می تواند به راحتی تمامی لکه های موجود روی خودرو شما را در کوتاهترین زمان ممکن پاک کند. امید است، مطلب ارائه شده، زمینه آشنایی بیشتر شما با این نوع کارواش را فراهم کرده باشد.

همچنین مقاله زیر را دنبال نمایید:

مزیت های بخار برا کارواش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ