لیست فروش دیگ بخار 1 تن

دیگ بخار 1 تن معادل 1000 کیلوگرم با 3 پاس حرارت واقعی یکی از انواع دیگ بخار لوله آتشی بدون هیچ گونه درز است.
دیگ بخار دارای یک مخزن با بدنه ساخته شده از ورق فولاد آلیاژ است که با فشار بسیار بالا آب درون مخزن را به بخار تبدیل می کند. هنگام ساخت این دستگاه باید تمام موارد ایمنی و کیفیتی را در نظر گرفت . دیگ بخار در ظرفیت های مختلفی تولید می شوند که در این مقاله در مورد دیگ بخار 1 تن صحبت خواهیم کرد.
بویلر بخار نام دیگر دیگ بخار است که در بسیاری از جاها از بویلر بخار استفاده می شود. به دلیل بالا بودن راندمان حرارتی دیگ بخار 1 تن در هر ساعت 1000 کیلوگرم بخار را تولید می کند. این نوع دیگ بخار ظرفیت تولید بخار متوسطی داشته و پکیج بودن آن حمل و نقل دیگ بخار را راحت ساخته است.

.

استفاده از دیگ بخار 1 تن کار آسانی بوده و به راحتی قابل نصب است. در ادامه به شرح ویژگی های بیشتر این بویلر خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.
دیگ بخار 1 تن میزان متوسطی از بخار را در ساعت تولید کرده و به همین دلیل از آن در بخش های مختلفی استفاده می شود. این نوع دیگ بخار را برای تمیز کردن انواع کارگاه ها ، صنایع های متوسط و کوچک، باغ های، گلخانه ها به کار می گیرند.
معمولا دیگ های بخار یک تن را گازوئیل سوز یا گازسوز می سازند . البته ناگفته نماند که چنانچه مشتری درخواست دوگانه سوزی را برای این محصول ثبت کند، ساخت دیگ بخار یک تن دوگانه سوز امکان پذیر می شود.
افراد کاربلد و آشنا با دیگ بخار در صورت نیاز می توانند به راحتی قطعات آن را تغییر دهند زیرا دارای طراحی بسیار ساده است و افراد آشنا به این امور به راحتی می توانند مشکلات به وجود آمده را برطرف سازد. در واقع تعمیر دیگ بخار یک تن کار پیچیده ای نیست.

دیگ بخار 1 تن

ویژگی دیگ بخار 1 تن

مقدار فشار بخار 6 الی 10 اتمسفر است
بهره وری بالای حرارتی
مقدار سوخت مصرفی پایین با 3 پاس حرارت
نصب و تعمیر راحت و ساده
امکان نصب اکونومایزر جهت بهبود راندمان حرارتی

دیگ بخار 1 تن با چه مواد اولیه ای تولید و ساخته می شود؟

مواد اولیه به کار رفته در ساخت دیگ بخار یا بویلر بخار باید دارای تاییدیه استاندارد باشد. مواد اولیه این دیگ از بازار داخلی ایران یا خارج از ایران تهیه می شود. نکته ی قابل اهمیت مرغوب بودن مواد اولیه است که باید به آن توجه نمود.
ورق های فولادی در تولید انواع دیگ بخار اعم از دیگ بخار یک تن مورد استفاده قرار می گیرد. ورق ضد زنگ استیل را برای روکش دیگ قرار می دهند. مواد اولیه باید استانداردها و تاییدیه های لازم را داشته باشد.

دیگ بخار چگونه ساخته می شود؟

برای ساخت این دیگ به تجهیزات مختلفی نیاز است که تمام وسیله های تجهیزاتی باید نشان استاندارد و تاییدیه از بازرس فنی را دریافت نماید. دیگ بخار مرحله به مرحله ساخته شده و در هر مرحله به تست دستگاه می پردازند تا از لحاظ فنی مورد تایید بازرس قرار گیرد. در عملیات تولید دیگ بخار سوراخ کردن، جوش دادن و برش دادن از جمله مراحل ساخت دیگ بخار است.

دیگ بخار 1 تن
مشتری خود تصمیم می گیرد که مشعل روی دیگ بخار به صورت گازوئیلی یا دوگانه سوز باشد. مشعل روی دیگ باید از تولیدکننده ای معتبر تهیه شود. در واقع تمام وسایل جانبی همچون پمپ تغذیه، شیرآلات، دستگاه کنترل فشار و کلید فرمان همگی باید از کارخانه های تولیدی مورد اطمینان تهیه شوند. حال ممکن است تجهیزات جانبی این دیگ را در داخل ایران تهیه کنید یا از خارج از ایران خریداری نمایید.
امروزه تولیدی های دیگ بخار انواع این دیگ ، دیگ بخار 3 تن و 5 تن را با راندمان بالا و مرغوب ترین کیفیت تولید و عرضه می سازد.
با جستجو در اینترنت می توانید آدرس و شماره تلفن تولیدی دیگ بخار با ظرفیت های مختلف را بیابید. با تلفن کردن به شماره تماس درج شده اطلاعات لازم را از کارشناسان دریافت نمایید. با مراجعه به سایت تولیدی این دیگ بخار عکس محصولات تولید شده را مشاهده کنید. کیفیت مواد اولیه یکی از مهمترین نکات قابل توجه در تولید دیگ بخار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ