نحوه خرید تجهیزات کارواش با بخار

امروزه کارواش بخار، روشی بسیار موثر برای تمیز کردن خودرو است. تمیز کردن با بخار یک روش بسیار کارآمد و آگاهانه برای تمیز کردن سطوح مختلف از جمله خودرو می‌باشد. این روش، از دهه‌ها پیش در صنعت نظافت، به دلیل قابلیت تمیز کنندگی عالی و با کیفیت بالا، استفاده کارآمد و اثر استریل کنندگی قوی، مورد استفاده قرار می‌گرفته است. علاوه بر این،  این روش، به دلیل مصرف آب بسیار کم و حداقلی، سازگار با محیط زیست بوده و همچنین استفاده از مواد شیمیایی همراه آن اغلب غیر ضروری می‌باشد. شایان ذکر است که در صورت نیاز به خرید تجهیزات کارواش با بخار ، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط گرفته و سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

کارکرد تجهیزات کارواش با بخار

تجهیزات کارواش با بخار ، انقلابی جدید و سازگار با محیط زیست است که می‌تواند به سرعت و به طور موثر کثیفی، لکه‌ها، روغن‌ها، بوها و سایر آلودگی‌ها را از سطوح مختلف پاک کند. به عبارتی، کارواش بخار ، فرآیندی است برای استفاده از بخار برای تمیز کردن نمای بیرونی و داخلی خودرو.  از دهه‌ها پیش،  بخار به دلیل اثربخشی و قدرت استریل کنندگی، یک جزء حیاتی در صنعت پاکسازی و ضدعفونی به شمار می‌آید. امروزه بخار در صنعت کارواش نیز بسیار پرکاربرد بوده و منجر به تولید تجهیزات بخارشو در برندهای مختلفی شده است.

تجهیزات کارواش با بخار،  از جت بخار برای شستشو و تمیز کردن نمای بیرونی و داخلی خودرو استفاده می کند. جت بخار کاملا ایمن است و می‌تواند بر روی تمام سطوح اتومبیل استفاده شده و یک ظاهر بیرونی عالی و بدون هیچ لکه یا رگه‌ای ایجاد کند. در نظر داشته باشید که بخار نه تنها فضای داخلی خودرو را به طور کامل تمیز می‌کند،  بلکه این بخش‌ها را نیز ضدعفونی و خوشبو می‌سازد! با این حال، به طور حتم، بهترین ویژگی تجهیزات کارواش با بخار، سازگاری آن با محیط زیست می‌باشد. چرا که در شستن ماشین با کارواش بخار، آب بسیار کمی مصرف می‌شود و همچنین بخار موجب شکل گیری فاضلاب و آلودگی محیط نمی‌شود.

تجهیزات کارواش با بخار

تجهیزات کارواش با بخار

مزایای استفاده از دستگاه‌های کارواش بخارشو

تمیز کردن با بخار روشی کارآمد و کم مصرف و پایدار است. مصرف آب در هر بار نظافت خودرو،  تقریبا 3 لیتر آب آشامیدنی است. این در حالیست که در دستگاه کارواش بخارشو، می‌توان تا 99 درصد در مصرف آب صرفه جویی نمود! همچنین دمای کارواش بخارشو تا دمای 180 درجه سانتی‌گراد قابل افزایش است و از این نظر جهت حذف باکتری‌ها و کثیفی‌های سرسخت بسیار کارآمد می‌باشد. با بخار، حتی سخت‌ترین مکان‌هایی که در ماشین خود به آن دسترسی ندارید،  تمیز می‌شوند. با از بین رفتن باکتری‌ها، بوی نامطبوع خودرو نیز سریعا از بین می‌رود! در ادامه، به مهم‌ترین مزایای استفاده از دستگاه کارواش بخارشو اشاره می‌شود:

  • عدم شکل گیری فاضلاب
  • مصرف آب کم: چرا که یک کارواش به طور متوسط ​​برای هر خودرو 353 لیتر آب مصرف می‌کند. دستگاه کارواش بخارشوی به طور متوسط ​​تنها 3 لیتر آب در هر شستشو مصرف می‌کند و از این نظر صرفه جویی بیش از 99٪! را به ارمغان می‌آورد.
  • پاک کردن خاک، لکه و چربی از سطوح مختلف خودرو
  • بو زدایی و استریل کردن سطوح مختلف و غیر قابل دسترس
  • پاک کردن لکه‌ها از روی سطوح غیر قابل دسترسی ماشین در زمان کمتر و با مصرف آب کمتر نسبت به دستگاه‌های کارواش معمولی
  • تمیز کردن کامل فضای داخلی، بیرونی، محفظه موتور، گیره درها، کفپوش، لاستیک، صندوق عقب، چاه چرخ‌ها و گوشه‌ها
  • کاهش نیاز به پاک کننده‌های شیمیایی
  • کاهش دادن زمان صرف شده برای شستشوی سطوح خودرو

بهترین مرکز خرید تجهیزات کارواش با بخار

در نظر داشته باشید که در صورت نیاز به خرید تجهیزات کارواش با بخار می‌توانید از محصولات این مجموعه دیدن نمایید. این مرکز از جمله مراکز با سابقه در عرضه و توزیع سیستم‌های بخار است که به دلیل اهتمام در تامین نیاز مشتریان به بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات بخار، توانسته است اعتماد بسیاری از مشتریان را به مجموعه خود جلب نماید. بنابراین، در خرید از این مجموعه تردید نداشته و با اطمینان خاطری تمام از کیفیت و قیمت مناسب تجهیزات این مرکز، سفارش خرید خود را ثبت نمایید. همچنین در صورت نیاز به طرح هر گونه پرسشی، می‌توانید کلیه نیازهای اطلاعاتی خود را در بخش پشتیبانی مطرح نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ