نحوه خرید دستگاه کارواش نانو بخار

دستگاه کارواش نانو بخار ، فناوری جدیدی است که در آن از بخار برای شستشوی ماشین و بسیاری از سطوح مختلف، استفاده می‌شود. استفاده از بخار برای این منظور مزایای متعددی دارد که از آن جمله می‌توان به تمیز کردن تمام گوشه‌ها و سطوح ماشین، عدم استفاده یا استفاده بسیار محدود از مواد شیمیایی پاک کننده و مهمتر از همه، صرفه جویی در محیط زیست، با مصرف کمتر منابع طبیعی “آب” اشاره کرد.  جهت خرید دستگاه کارواش نانو بخار پیشنهاد می‌کنیم با مشاورین فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

اثربخشی بخار در پاکسازی سطوح

بخار به دلیل قدرت تمیز کنندگی و استریل کنندگی کارآمد از دهه‌ها پیش در صنعت نظافت مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، بخار یک روش شناخته شده برای تمیز کردن فرش، اثاثه یا لوازم داخلی است و به راحتی رسوبات روی سطح آلوده را رفع می‌کند. بخارشوی نانو نیز  یک دستگاه تجاری و صنعتی است که می‌توان از آن برای شستشوی ماشین و سایر موارد نظافت عمومی استفاده کرد. یک ماشین کارواش نانو بخار موثر باید دارای میزانی کافی و در عین حال ایمن از فشار بخار، دمای بخار و سرعت جریان آب (نرخ مصرف آب) باشد. شایان ذکر است که شستشوی خودرو با استفاده از این روش ،  معمولا حدود 10 تا 15 دقیقه طول می‌کشد، البته  این فرآیند بسته به نوع وسیله نقلیه که بزرگتر یا معمولی باشد متفاوت بوده و به ظرفیت فضا و فضای داخلی خودرو نیز بستگی دارد.

نانو بخار

نانو بخار

مزایای کارواش نانو بخار

نانو بخار (دیگ بخار) ، فرآیندی سازگار با محیط زیست است که از بخار برای شستشوی داخل و خارج خودرو استفاده می کند. این روش دارای قدرت استریل کنندگی و تمیز کنندگی عالی است. در نظر داشته باشید که  شستشو با بخار یک رویکرد سازگار با محیط زیست در نظر گرفته می‌شود،  زیرا از حداقل مقدار آب برای بخار استفاده می کند. و همچنین از جاری شدن فاضلاب در محیط جلوگیری کرده و فاقد انتشارات آلاینده زیست محیطی است.

از مهمترین مزایای دستگاه کارواش نانو بخار می‌توان به نقش آن در از بین بردن بوی بد اشاره کرد. به عنوان مثال، بسیاری از مشتریان وقتی کولر خودروی خود را در تابستان روشن می‌کنند، با بوی بسیار بدی مواجه می‌شوند! دلیل این بو، به کثیف بودن لوله کولر گازی مربوط می‌باشد. با استفاده از این روش می‌توان به پاکسازی این لوله‌ها و رفع بوی بد ماشین پرداخت. به عبارتی، استریلیزاسیون با بخار دستگاه بخار نانو دارای ژنراتور ازن است. بنابراین می تواند بوی بد سطوح را رفع کرده و باکتری‌های داخل خودرو را از بین ببرد.

ضد خش بودن نانو بخار

بسیاری از دارندگان خودرو تجربه ناخوشایندی از خراشیدگی ماشین خود در استفاده از کارواش داشته اند. لازم به ذکر است که بخار (گاز) بسیار ملایم‌تر از جت آب فشار قوی (مایع) است و هیچ جسمی مانند برس در تماس مستقیم با سطح ماشین نمی‌باشد! به همین دلیل است که کارواش نانو بخار بسیار بیشتر از روش‌های معمولی کارواش «ضد خش» می‌باشد. به عبارتی، در مقایسه با روش‌های مرسوم کارواش، بخار یک فرآیند «ضد خش» است. بنابراین، باورهای اشتباه در این زمینه را فراموش کنید! بخار هیچ آسیبی به رنگ سطوح و خودروی شما وارد نمی‌کند. چرا که رنگ‌ خودرو به دما حساس نبوده و دارای خاصیت تحمل دمای بالا می‌باشند. در نظر داشته باشید که بخار برای تولید خود به دما و فشار بالایی نیاز دارد و از این رو توصیه می‌شود برای خدمات شستشو از متخصصان این حوزه کمک بگیرید.

در واقع، اگر شستشوی بخار به درستی استفاده شود، ماشین شما را خراش نمی‌دهد. خراش های کارواش اغلب به دلیل مالش ذرات ریز خاک، ماسه و زنگ به سطح خودرو، بدون اینکه ابتدا به درستی از بین بروند ایجاد می شود. دستگاه نانو بخار، با اعمال مقدار مناسب گرما، فشار و آب به طور موثر این ذرات ریز را از بین می‌برد. پس از استفاده از این روش ، توصیه می‌کنیم جهت خشک کردن سطوح،  فقط از حوله های میکرو فیبر استفاده کنید.

بهترین مرکز خرید دستگاه کارواش نانو بخار

در نهایت لازم به یادآوری است که در صورت نیاز به کسب مشاوره و همچنین خرید تجهیزات نانو بخار می‌توانید با متخصصین فروش این مجموعه تماس بگیرید. این مجموعه، از جمله مراکز خوشنام و خوش سابقه در عرضه تجهیزات کارواش نانو بخار است که به دلیل متعهد ساختن مجموعه خود در عرضه و فروش تجهیزات برخوردار از استانداردهای کیفی لازم، توانسته است اعتبار قابل توجهی برای خود دست و پا نماید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ