نحوه فروش مشعل دیگ بخار

در صورتی که هدف از حضور افتخار آمیز شما در این وب سایت، اطلاع از نحوه فروش مشعل دیگ بخار می‌باشد، پیشنهاد می‌کنیم با متخصصین فروش این مجموعه تماس بگیرید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر از انواع مشعل‌های دیگ بخار، ما را تا انتهای مطلب همراهی بفرمایید.

مقدمه‌ای بر کارکرد مشعل

 امروزه از مشعل به طور گسترده در سیستم‌های گرمایش صنعتی و خانگی استفاده می‌شود. مشعل‌ها مجهز به سیستم اتوماسیون مدرن هستند که پایداری، عملکرد بدون مشکل و ایمنی کار را تضمین می‌کنند. یکی از مهم‌ترین مشخصه مشعل‌ها، فعالیت پایدار حتی در شرایط وجود سوخت با فشار کم می‌باشد! یکی دیگر از مزایای آن نیز سادگی طراحی است که فرآیند نصب، بهره برداری و نگهداری از آن را تسهیل می‌کند.

طبقه بندی برنرهای دیگ بخار

جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر از انواع مشعل و همچنین اطلاع از نحوه فروش مشعل دیگ بخار، می‌توانید با مشاورین این مجموعه ارتباط بگیرید. به طور کلی، مشعل یکی از عناصر اصلی دیگ گرمایش است.  مشعل‌های مدرن را می‌توان بر اساس چندین معیار از جمله نوع سوخت، روش کار، یا روش تنظیم طبقه بندی نمود.

سه نوع مشعل بر اساس نوع سوخت وجود دارد:

  • مشعل گازی – این مشعل‌ها، دارای طراحی ساده، راه اندازی سریع، قابل اعتماد، ایمن و قابل اعتماد می‌باشند. امروزه گاز یکی از مقرون به صرفه ترین و ارزان ترین انواع سوخت بوده! و به همین دلیل است که مشعل‌های گازی، تقاضای زیادی دارند. و هم در دیگ‌های گرمایش خانگی و هم در تجهیزات صنعتی نصب می شوند.
  • مشعل سوخت مایع – چنین مشعل‌هایی با سوخت‌های مایع مانند بنزین، دیزل، سوخت دیزل، نفت کوره، و روغن پسماند کار می‌کنند. شایان ذکر است که این مشعل‌ها در مواردی استفاده می شوند که امکان دسترسی به گاز وجود ندارد، هر چند از نظر قدرت نسبت به مشعل‌های گازی، برابر می‌کنند! یکی از مزیت‌های این مشعل، توانایی ادامه کار پایدار در شرایط سخت آب و هوایی است.
  • مشعل ترکیبی – این مشعل‌ها، می‌توانند با چندین نوع سوخت کار کنند. لازم به ذکر است که مشعل‌های ترکیبی، تمام مزایای مشعل‌های گازی و مایع را دارا می‌باشند، علاوه بر این، اندازه آنها جمع و جور بوده و به شما این امکان را می‌دهند که به سرعت مشعل را از گاز به سوخت مایع و بالعکس تغییر دهید! در نظر داشته باشید که طراحی چنین مشعل‌هایی بسیار پیچیده است. در حین کار، اگر نیاز به تغییر از یک سوخت به سوخت دیگر دارید، نیازی به تعویض مشعل ها نیست، فقط باید مجددا پیکربندی لازم را انجام دهید. از مزایای اصلی این مشعل‌ها می‌توان به کارایی ،کیفیت کار و قابلیت اطمینان آن اشاره کرد.  با این حال، اگر تصمیم به انتخاب این گزینه دارید، مهم است که بدانید این مشعل ها طراحی پیچیده ای دارند، به این معنی که الزامات تعمیر و نگهداری آن دقیق تر از دو مشعل‌های گازی و مایع می‌باشد.
فروش مشعل دیگ بخار

فروش مشعل دیگ بخار

بر اساس نوع کار نیز، مشعل‌ها را می‌توان به موارد زیر تقسیم کرد:

  • تحت فشار – مجهز به یک فن مخصوص که با کمک آن، هوا برای اختلاط با سوخت وارد مشعل شده و مخلوط حاصل بیشتری به داخل کوره می‌رود.
  • اتمسفری – هوا به صورت طبیعی وارد محل اختلاط با سوخت می‌شود. چنین مشعل‌هایی طراحی ساده‌تری داشته و تقریبا بی‌صدا کار می‌کنند.
  • کوره‌ای – این مشعل، یک گزینه میانی بین مشعل‌های تحت فشار و اتمسفریک است که عمدتا در تاسیسات صنعتی از آن استفاده می‌شود.
  • تزریقی – در این مشعل‌ها، هوا به دلیل انرژی جت گاز به داخل مکیده می‌شود و اختلاط در داخل محفظه انجام می‌شود.

در نهایت لازم به ذکر است که با توجه به روش تنظیم قدرت مشعل نیز می‌توان مشعل‌ها را به دسته‌های زیر تقسیم کرد:

  • تک مرحله ای – این مشعل‌ها ، تحت کنترل اتوماسیون روشن و خاموش شده و می‌توانند  فقط در یک حالت با یک توان مشخص کار نمایند.
  • دو مرحله ای، سه مرحله ای – دارای چندین سطح قدرت است، انتقال به هر مرحله بعدی منوط به تغییر در یک پارامتر خاص است.
  • مدولار- قدرت به آرامی تغییر کرده و با شرایط مشخص شده تنظیم می‌شود.لازم به ذکر است که استفاده از مشعل های تعدیل کننده می‌تواند با به حداقل رساندن تعداد روشن/خاموش، راندمان و عمر مفید دیگ‌ها را به میزان قابل توجهی افزایش داده و مصرف سوخت را نیز کاهش دهد.

بهترین مرکز فروش مشعل دیگ بخار

در نهایت لازم به یادآوری است که در صورت نیاز به دسترسی به یک مرکز معتبر فروش مشعل دیگ بخار، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. در نظر داشته باشید که این مرکز از جمله مراکز شناخته شده در عرضه و توزیع مشعل‌های برخوردار از استانداردهای ایمنی و کیفی لازم بوده و توانسته است اعتماد بسیاری از مشتریان را به مجموعه خود جلب نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ