خرید دیگ بخار کارکرده 3 تن

یکی از انواع دیگ های بخار که در رده بندی دیگ های سایز بزرگ قرار می گیرد  دیگ بخار 3 تن می باشد. آن دسته از افرادی که می خواهند برای کسب و کار خود با بهترین قیمت این دیگ را خریداری کنند بهتر است اقدام به خرید دیگ بخار کارکرده 3 تن نمایند. هزینه ای که شما برای خرید این دیگ پرداخت می کنید بسیار مناسب است و به همین دلیل اگر به تازگی کسب و کار جدیدی راه انداخته اید و به این دیگ بخار نیاز دارید بهتر است نوع دست دوم آن را خریداری نمایید. در واقع باید بدانید هزینه خریداری وسیله های صنعتی تا حدودی بالا می باشد و شما برای خرید هر یک از این وسیله ها به صورت دست اول باید هزینه زیادی را پرداخت نمایید.

برای اینکه افراد قادر باشند هزینه خریداری بیشتر وسیله های صنعتی را پرداخت کنند باید نوع دست دوم وسیله های صنعتی مورد نیازشان را خریداری نمایند. دیگ بخار یکی از مهمترین و اصلی ترین وسیله های صنعتی می باشد که شما برای فعالیت های صنعتی خود به آن نیاز دارید. در صورتی که صنعت مورد نظر شما فعالیت گسترده ای دارد نیاز است که دیگ بخار 3 تن را خریداری کنید. دیگ بخار کارکرده 3 تن هزینه خریداری پایین تری دارد و شما می توانید آن را تهیه نمایید. البته که زمان خرید دیگ بخار 3 تن باید به خوبی ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهید و سپس آن را خریداری کنید.

دیگ بخار کارکرده 3 تن

خرید دیگ بخار کارکرده 3 تن و ویژگی های آن :

 حوزه کاربردی این دیگ بخار متنوع می باشد که در شرکت ها و صنایع زیادی از آن استفاده می کنند. این دستگاه توانایی تولید بخار اشباع شده بدون آب را دارد که در ظرفیت بالایی بخار را تولید می کند. شیفت کاری این دیگر بخار سه دوره می باشد که می تواند پشت سر هم بدون خاموش شدن کار کند. یکی از مهمترین ویژگی های این دیگ بخار در این است که با انواع سوخت های متنوع می تواند کار کند.

 شما زمانی که می خواهید دیگ بخار کارکرده 3 تن را خریداری کنید باید به خوبی ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهید و از کیفیت آن اطمینان خاطر داشته باشید و سپس آن را خریداری نمایید. برخی از اصلی ترین و مهمترین این ویژگی ها عبارت است از :

.

  1. فشار کاری که درون این دیگ بخار وجود دارد تا 8 اتمسفر می رسد. البته که شما باید بدانید این دیگ تا 16 اتمسفر هم می تواند کار کند. بنابراین زمان خرید نوع دست دوم این دستگاه نیاز است که به خوبی فشار کاری آن را مورد بررسی قرار دهید.
  2. بر اساس استانداردهای بین المللی دیگ بخار 3 تن را در سه پاس تولید و طراحی کرده اند. بنابراین شما زمانی که می خواهید دیگ بخار کارکرده 3 تن را خریداری کنید باید به حرکت دوره ای آن توجه داشته باشید.
  3. طراحی عقب تر و یا همان وت بک که برای تولید این دیگ به کار گرفته اند موجب شده است سطح حرارتی آن تا حدودی بالاتر برود. بنابراین شما زمانی که می خواهید دستگاه را خریداری کنید باید به خوبی این ویژگی آن را مورد بررسی قرار دهید.
  4. راندمان بالای این دیگ بخار و مصرف سوخت پایین آن از اصلی ترین و مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود. شما زمانی که از این دیگ بخار استفاده می کنید نباید انرژی زیادی از آن صرف شود که بهتر است به خوبی زمان خرید این ویژگی دستگاه را زیر نظر داشته باشید.

.

دیگ بخار کارکرده 3 تن

دیگ بخار کارکرده 3 تن

  1. یکی از دیگر ویژگی ها و نکاتی که شما باید زمان خرید دیگ بخار کارکرده 3 تن به آن دقت داشته باشید استانداردهای رعایت شده درون آن می باشد. اینکه دستگاه دارای نشان استاندارد باشد را بهتر است به خوبی بررسی کنید. روی این نشان هر یک از ویژگی ها و مشخصات دستگاه را می توانید مشاهده کنید. شما باید به خوبی بدانید آن دسته از دستگاه هایی که نشان ندارند دارای کیفیت مناسبی نمی باشند.
  2. فرآیند ساخت این دیگ های بخار باید به بهترین نحو ممکن انجام شده باشد و آزمایش های ویژه هم نیاز است که روی آن به کار ببرید تا از سالم بودن آن خیالتان راحت شود و سپس دستگاه را خریداری کنید.
  3. دیگ بخار دارای تجهیزات جانبی می باشد که شما زمان خرید نوع دست دوم آن باید به خوبی تجهیزات آن را بررسی کنید تا روی دیگ نصب شده باشند. هر یک از شیرآلات نصب شده روی دیگ باید استانداردهای لازم را داشته باشند و شما تجهیزات آن را هم از نظر استانداردی که دارند بهتر است به خوبی بررسی کنید.

8. هزینه ای که برای خرید دیگ بخار کارکرده 3 تن پرداخت می کنید بسته به میزان کارکرد دیگ بخار متفاوت می باشد. شما باید به خوبی سالم بودن دستگاه را زمان خرید بررسی کنید و در صورتی که کارکرد آن بالا بوده باشد هزینه کمتری پرداخت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ