خرید دیگ بخار کارکرده 5 تن

یکی از انواع دیگ های بخار که در صنایع بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد  دیگ بخار 5 تن می باشد. شما قادر خواهید بود برای خرید این دستگاه با قیمت پایین تر  دیگ بخار کارکرده 5 تن را خریداری کنید، البته که زمان خرید این دستگاه باید به خوبی سالم بودن آن را بررسی کنید. بسیاری از افراد به دلیل بالا بودن قیمت بیشتر کالاهای صنعتی مایل هستند که نمونه دست دوم و کارکرده آن  را خریداری کنند. افرادی که دارای صنایع بزرگ می باشند به  دیگ بخار 5 تن نیاز دارند که اگر بخواهند دست اول آن را خریداری کنند هزینه زیادی را نیاز است پرداخت نمایند.

اگر شما می خواهید در خرید دستگاه های صنعتی خود که در صنایع به آنها نیاز دارید صرفه جویی کنید بهتر است که دست دوم آنها را از فروشندگان معتبر خریداری کنید. برای خریداری دیگ بخار کارکرده 5 تن بهتر است که به خوبی ویژگی ها و سالم بودن دستگاه و بررسی کنید و سپس آن را خریداری نمایید. فشار خروجی که از این دستگاه بالا می آید بسیار زیاد است. به همین دلیل از این نوع دیگ بخار بیشتر در کارخانه ها و صنایع بزرگ استفاده می کنند. خریداری دیگ های بخار کارکرده 5 تن یکی از بهترین انتخاب شما برای برنامه ریزی اقتصادی تان است. اما با این وجود نیاز است زمان خرید دیگ های بخار کارکرده برخی از ویژگی های آنها را بررسی کنید.

دیگ بخار کارکرده 5 تن

خرید دیگ بخار کارکرده 5 تن و ویژگی های آن :

شما زمانی که می خواهید دیگ بخار کارکرده 5 تن را خریداری کنید نیاز است به برخی از ویژگی ها و مشخصات آن دقت داشته باشید تا با کیفیت ترین نوع این دستگاه را تهیه نمایید. به طور کلی بهتر است بدانید زمان خرید هر یک از کالاهای دست دوم و کارکرده باید به خوبی سالم بودن و کارایی دستگاه را بررسی کنید تا خرید خوبی داشته باشید. برخی از نکات و ویژگی هایی که دیگ های بخار 5 تن دارند و شما زمان خرید نوع کارکرده آن باید به این ویژگی ها دقت داشته باشید عبارت است از :

.

  1. یکی از مهمترین نکاتی که شما زمان خرید دستگاه باید به آن دقت داشته باشید این است که ظرفیت خروجی آن را بر اساس کیلوگرم و یا پوند بر ساعت به خوبی مورد بررسی قرار دهید. برخی از دستگاه ها که سرعت کارکردشان پایین آمده است را نباید خریداری کنید، چرا که آنها بعد از مدتی به طور کلی ساختار خود را از دست می دهند.
  2. در صورتی که دستگاه دارای خوردگی باشد و یا پوسیدگی هایی را روی آن مشاهده کردید به هیچ عنوان دستگاه را خریداری نکنید. جداره داخلی که درون دیگ بخار وجود دارد بعد از مدتی که استفاده می شود رسوب می گیرد. با استفاده از روش های متنوع آن را اسید شویی می کنند. بنابراین شما زمان خرید دیگ بخار کارکرده 5 تن باید به خوبی آن را بررسی کنید که به طور مرتب رسوب شویی شده است.
  3. بعد از اینکه دیگ های بخار تولید می شوند روی آنها استانداردهای لازم را می زنند تا در مورد کیفیت آنها به مشتری اطمینان خاطر دهند. برخی از دستگاه ها که نشان استاندارد ندارند ممکن است دارای کیفیت مناسبی نباشند و ما خرید آنها را به شما پیشنهاد نمی دهیم. شما زمانی که می خواهید دیگ های بخار کارکرده را خریداری کنید باید به خوبی ویژگی ها و مشخصات آن را از نظر استاندارد بودن بررسی نمایید.

.

دیگ بخار کارکرده 5 تن

  1. ممکن است افرادی که پیش از شما از دیگ بخار استفاده کرده اند به آن آسیب وارد سازند. بنابراین زمانی که می خواهید دیگ بخار کارکرده 5 تن را خریداری کنید باید به خوبی سالم بودن آن را از نظر بدنه و مشخصات فنی مورد بررسی قرار دهید. مقرون به صرفه نبودن دستگاه ها زمانی که سالم نیستند یکی از مهمترین مواردی است که با خرید دستگاه باید به آن توجه کنید.
  2. در صورتی که تجهیزات به کار رفته شده روی بویلر قدیمی باشند شما باید آنها را سریعا تعویض کنید. شما باید بدانید این تجهیزات در صورتی که عمر خودشان را از دست بدهند و شما بخواهید یک بار دیگر آنها را خریداری کنید، خرید به صرفه ای نخواهید داشت، به همین دلیل بهتر است که دستگاه را خریداری نکنید.
  3. برخی از نقاط جوشکاری که دیگ های بخار دارند را باید به خوبی بررسی کنید و در صورتی که ایراد دارند آنها را در کمترین زمان برطرف نمایید. اگر می خواهید مشکلاتی برای استفاده از دیگ بخار به وجود نیاید باید به خوبی این ویژگی دیگ های بخار را در نظر داشته باشید.

7. از دیگر نکاتی که اهمیت بسیار زیادی دارد و شما زمان خرید این دیگ بخار باید به آن دقت داشته باشید گارانتی دستگاه است. در صورتی که دستگاه گارانتی داشته باشد می توانید هر ایرادی که درون آن به وجود آمد سریعا برای برطرف کردنش اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ