خرید دیگ بخار 2 تن کارکرده

یکی از انواع دیگ های بخار که در صنعت کاربرد بسیار زیادی دارد  دیگ بخار دو تن می باشد. بسیاری از افراد برای راه اندازی صنایع خود جهت اینکه هزینه کمتری را برای خرید این وسیله پرداخت کنند، دیگ بخار 2 تن کارکرده را خریداری می نمایند. شما باید به خوبی بدانید که در هر صنعتی این دیگ ها باید وجود داشته باشند ولی از آنجایی که هزینه خریداری آنها زیاد است، شما می توانید نوع کارکرده آنها را خریداری کنید. آن دسته از صنایعی که متوسط و تا حدودی بزرگ می باشند به دیگ های بخار دو تن نیاز دارند.

کاربرداین دیگ ها در هر یک از بخش های صنایع متفاوت می باشد و کارخانه های بسیار زیادی هستند که تقاضای این دستگاه را دارند. برای تولید مواد غذایی، صنایع نساجی، سوخت یونولیت، مواد سلولزی، تولید قند و … از این دستگاه استفاده می شود. شما باید به خوبی بدانید که توانایی کار دیگ بخار دو تن بالا است و به همین دلیل در بیشتر صنایع کاربرد دارد. شما اگر قصد خرید دیگ بخار 2 تن کارکرده را دارید باید به ویژگی های آن دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین نوع آن را برای صنایع خود خریداری کنید.

دیگ بخار 2 تن کارکرده

خرید دیگ بخار 2 تن کارکرده و ویژگی های آن :

امروزه بسیاری از افرادی که صاحب صنایع متوسط هستند بدون شک باید برای راه اندازی صنایع خود هزینه های زیادی را صرف نمایند. یکی از بهترین راهکارهایی که آنها می توانند برای خرید دستگاه ها داشته باشند این است که دست دوم آنها را خریداری کنند. شما می توانید برای خرید دیگ بخار نوع دست دوم و کارکرده آن را تهیه کنید. ولی بهتر است زمان خرید دستگاه های دست دوم به خوبی ویژگی های آنها را بشناسید و سپس آنها را خریداری نمایید. برخی از ویژگی هایی که شما زمان خرید دیگ بخار 2 تن کارکرده باید به آن دقت داشته باشید عبارت است از :

.

  1. فشار کاری که درون این دستگاه وجود دارد باید تا 8 اتمسفر برسد. اما شما بهتر است بدانید که در فشارهای بالا به 16 اتمسفر نیاز دارید. آن دسته از دستگاه ها و دیگ های بخار که کیفیت خوبی دارند تا 16 اتمسفر هم می رسند.
  2. دقت داشته باشید که این دیگ بخار را باید در سه پاس حرارتی تولید کنند. استانداردهای بین المللی باید برای تولید و طراحی این دیگ ها رعایت شده باشد. شما زمانی که می خواهید دیگ های بخار کارکرده را خریداری کنید باید به خوبی استانداردهای بین المللی آنها را از هر نظر بررسی نمایید.
  3. طراحی آن به صورت عقب تر است که زمان خریداری نوع کارکرده دیگ بخار باید طراحی آن را بررسی کنید. در صورتی که دستگاه طراحی عقب تر داشته باشد سطج حرارت آن افزایش پیدا می کند. بنابراین برای آن دسته از صنایعی که تا حدودی بزرگ هستند شما به این دستگاه نیاز پیدا می کنید.
  4. بالا بودن راندمان دستگاه را شما باید زمان خرید دیگ بخار 2 تن کارکرده به خوبی بررسی نمایید. در صورتی که دستگاه راندمان بالایی داشته باشد شما خیالتان راحت است دستگاه مصرف سوختش پایین تر می آید. شما می توانید در بین انواع دستگاه های کارکرده یکی از آنها را که زیاد کارکرد بالایی ندارد را خریداری کنید.
  5. با اینکه شما می توانید اکونومایزر را روی خروجی دودکش نصب کنید باید بدانید که این دستگاه تا 95 درصد خروجی و راندمان حرارتی دارد. بنابراین زمان خریداری نوع کارکرده دیگ بخار باید به خوبی این درصد حرارتی را در نظر داشته باشید.

.

دیگ بخار 2 تن کارکرده

دیگ بخار 2 تن کارکرده

  1. سالم بودن دستگاه یکی از دیگر ویژگی ها و نکاتی است که شما زمان خرید دیگ بخار 2 تن کارکرده باید به آن دقت داشته باشید. برخی از دستگاه ها ممکن است به مرور زمان ساختار خود را از دست بدهند و کیفیت مناسبی را از آنها نتوانید دریافت کنید. دقت داشته باشید که زمان خریداری هر یک از انواع دستگاه ها باید به خوبی این ویژگی آنها را بررسی نمایید.
  2. اینکه شما بتوانید بویلر و همچنین پکیج را روی دستگاه نصب کنید اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به خوبی آن را در نظر بگیرید. اینکه نصب و انتقال هر یک از بخش های متنوع دستگاه به راحتی انجام شود بسیار مهم است و باید به خوبی این مسئله مهم را در نظر داشته باشید. شما می توانید از کارشناسان فروش که دستگاه های دست دوم را ارائه می دهند در مورد این ویژگی دستگاه اطلاعات لازم را به دست آورید.
  3. اینکه دستگاه به فونداسیون ویژه ای نیاز ندارد را شما بهتر است که به خوبی زمان خرید در نظر داشته باشید. همین ویژگی موجب می شود که شما دستگاه را به راحتی نصب کنید.

9. شما زمان خرید دیگ بخار 2 تن کارکرده باید به خوبی کارکرد آن را بررسی کنید. اینکه بدانید دستگاه تا چه اندازه کار کرده است بسیار مهم می باشد و باید به آن توجه کنید و سپس دیگ بخار کارکرده را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ