دلایل افت بخار دیگ‌بخار

دیگ بخار وسیله ای است که حتما باید توسط یک کاربلد و آشنا با این امور نصب شود . نصب و راه اندازی دیگ بخار در نحوه عملکرد و راندمان آن تاثیرگذار است. در واقع چنانچه بویلر بخار توسط اپراتوری ماهر نصب شود نتیجه بهتری را خواهید دید . دما و فشار در دیگ بخار همیشه زیاد است به همین خاطر نحوه نصب ، راه اندازی و تعمیرات داخل دیگ از اهمیت بسیاری برخوردار است . افرادی جهت انجام همین کار دوره دیده اند و متخصص هستند. در این مطلب در مورد نصب بویلر بخار، تعمیر و نگهداری آن و هر آنچه که به دیگ بخار مربوط می شود صحبت خواهیم نمود. با ما همراه باشید. دیگ‌بخار

تولیدکنندگان دستگاه دیگ بخار دارای پرسنل کاربلد و متخصص برای نصب و تعمیرات بویلر بخار هستند. در صورت مشکل می توانید با پشتیبانی های مربوطه تماس بگیرید. لازم به ذکر است برای نصب و راه اندازی دستگاه باید محیط، کاملا از هر گونه مواد احتراقی اعم از بنزین، نفت و گازوئیل مبری باشد . در واقع هر گونه مواد انفجاری در محیط احتمال آتش سوزی را دو چندان می نماید.

برای نصب دیگ بخار چه اقداماتی لازم است؟

ابتدا باید مکان نصب دستگاه را مشخص نمود زیرا معمولا دیگ بخار را روی سکو قرار می دهند البته سکویی که امکان احتراق در آن صفر باشد. سکوی مورد نظر باید متناسب با ابعاد و وزن دستگاه دیگ بخار باشد.

بهتر است اطراف دستگاه را خالی نگه دارید تا در صورت بروز مشکل تعمیر و تمیز کردن دستگاه راحت صورت گیرد.

پس از مشخص نمودن جای نصب شروع به راه اندازی دیگ بخار نمایید. در این مرحله ابتدا مطمئن شوید هیچ وسیله ای خارجی در داخل دیگ باقی نمانده باشد و از بسته بودن درب دریچه های مربوط به مندوهول و همچنین هندهول اطمینان حاصل کنید.

فرد متخصص باید تمام شیرآلات را به کمک نقشه لوله کشی بررسی کند و از محکم بودن تمام اتصالات مطمئن شود. باید تمام اصول ایمنی بررسی شود در همین راستا پیچ و مهره و تمام اتصالات با دقت بررسی شود.

دیگ شامل یک شیر هواگیری است که وظیفه بیرون راندن هوای اضافی را بر عهده دارد. به وسیله اهم متر مطمئن شوید که فیوز ها سالم هستند.

به کمک آب داخل دیگ را کاملا تمیز کرده و شستشو نمایید. آب مورد استفاده در این دستگاه باید عاری از هر مواد سربی باشد.

با باز کردن شیر تخلیه پمپ ها روشن شده و سطح آب پایین می آید. چنانچه آب داخل دستگاه بیشتر از نیاز پایین آید به طور اتوماتیک پمپ روشن می شود که به وسیله کلید خاموش روشن می توانید آن را خاموش کنید تا زمانی که سطح آب به اولین علامت کم آبی رسید تخلیه را متوقف کنید.

جهت روشن نمودن دیگ بخار ابتدا دستور مشعل را از کاتالوگ مربوطه مطالعه کنید زیرا نحوه عملکرد مشعل ها با هم متفاوت است. توجه داشته باشید ابتدا حتما هواگیری انجام شود سپس مشعل ها را روشن کنید.

 

نحوه نگهداری و تعمیرات مشعل بویلر بخار

با توجه به احتمال خطرات ناشی از سوختن مشعل باید حتما در جهت رعایت اصول ایمنی و حفظ امنیت مسائل مختلف را بررسی کرد. یکی از مهمترین نکات قابل توجه، نحوه نگهداری و تعمیرات دیگ بخار است. برخی تعمیرات برای پیشگیری از خطر است برخی از تعمیرات برای اصلاح کردن قطعات است و برخی دیگر تعمیرات فوری است که باید با برنامه ریزی هر کدام را در زمان مشخص خود انجام داد.

شرکت های تعمیر و نگهداری بویلر بخار

شرکت های بزرگی در شهرهای صنعتی احداث شده اند. که حرفه و شغلشان مربوط به تولید انواع دیگ بخار است. و با داشتن کادر فنی و متخصص در جهت نگهداری و تعمیرات بویلرهای بخار در حال فعالیت هستند. در واقع با تمام اقدامات لازم در این امور آشنا و بسیار کار بلد هستند. کارشناسان متخصص در این زمینه آماده خدمت رسانی به شما هستند کافی است آدرس و شماره تلفن آن را از اینترنت جستجو کنید تا به کمک شما آیند. دیگ‌بخار

کارایی بویلر بخار

راندمان واحد بویلر بخار از اهمیت بالایی برخوردار است . زیرا هدف اصلی یک بویلر صنعتی انتقال حرارت به واحد است. ساختمان مربوطه، تمام تجهیزات و دیگر وسیله ها به عنوان واحد محسوب می شوند . واحد یکی از عوامل تاثیر گذار در عملکرد دیگ بخار است. دیگ‌بخار

.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ