عوامل موثر در بالا بردن کیفیت شستشو با کارواش بخار

استفاده از دستگاه های کارواش بخار در هر مرکز شستشوی خودرو می تواند مشتریان جدیدی به همراه داشته باشد. یا مشتریان فعلی را به مشتریان ثابت تبدیل کند. بخار خط و خش روی بدنه خودرو را تا حد زیادی رفع می کند. جلای خاصی به بدنه خودرو می دهد ، همه قسمنتهای مورد شستشو را بطور کامل ضدعفونی می کند و مزایایی از این قبیل منحصر به بخار هستند. / دیگ بخار و کارواش

 

نکته قابل توجه این است که در روشویی خودروهایی که خیلی کثیف هستند. لازم است بخار با رطوبت بالا مورد استفاده قرار بگیرد. بدلیل اینکه گل و لای سنگین با بخار خشک بخوبی تمیز نمی شود. و زمان زیادی طول می کشد استفاده از بخار تر به صرفه تر است. در ادامه مواردی که می تواند به گرفتن نتیجه بهتر در بخارشویی کارواش بیانجامد بیان شده است.

بخارشویی قسمتهای مختلف خودرو بصورت جداگانه

در هر نوع شستشویی برای نتیجه بهتر است. قسمتهای مختلف خودرو بصورت جداگانه و مرحله به مرحله شسته شود. این قسمتها میتواند به این صورت باشد :

سقف خودرو

شیشه های خودرو

دربها و کاپوت و صندوق عقب خودروی سواری

زیر دربهای خودرو، لاستیک ها، سپر و گلگیرها

انتخاب ترتیب این شستشو از بالا به پایین نتیجه بهتری خواهد داشت. سقف خودرو است. که معمولا کثیفی زیادی ندارد بهتر است در ابتدا شسته شود. در صورتی که سقف در مرحله پایانی شسته شود همان مقدار اندک کثیفی بر روی بدنه و مخصوصا شیشه های خودرو ریخته و باعث کثیفی مجدد آنها خواهد شد.

شستشوی شیشه های خودرو با بخار این مزیت را دارد. که بعد از خشک شدن لکه آب بر روی آن باقی نمی ماند.

بقیه قسمتهای خودرو همانطور که قبلا بیان شد بهتر است با بخار تر شسته شوند. تا سرعت کار بالاتر باشد. مخصوصا در صورت داشتن کثیفی زیاد استفاده از بخار خشک به صرفه نمی باشد.

 

استفاده از نوع شستشوی مناسب

بخار تولید شده توسط دستگاه کارواش بخار در دو نوع بخار خشک (بخار سوپر هیت) و بخار تر دسته بندی می شود. بخار خشک رطوبت کمتر از 5 درصد دارد و برای کاربردهای مثل توشویی و موتورشویی مناسب است. اما رطوبت بخار تر بیشتر بوده و برای روشویی مناسب است.

استفاده از بخار تر در شستشوی موتور خودرو باعث صدمه زدن به قسمتهای الکترونیکی آن خواهد شد. توشویی با بخار نیز علاوه بر اینکه رطوبت و خیسی زیادی به همراه خواهد داشت. ممکن است باعث خراب شدن قطعات الکترونیکی داخل خودرو شود.

تولید بخار با فشار مناسب

هر چه فشار بخار خروجی دستگاه کارواش بخار بهتر باشد کیفیت شستشو بالاتر خواهد رفت. تولید بخار در دستگاه کارواش بخار ژنراتوری بر خلاف دیگر دستگاه های کارواش بخار بصورت پیوسته می باشد. یعنی هیچ گاه از لحاظ تولید بخار مشکلی نخواهید داشت.

در انواع دیگر پس از تمام شدن بخار دستگاه یا کم شدن سطح آب به درون منبع دستگاه آب سرد بطور خودکار اضافه خواهد شد به همین دلیل برای دقایقی تولید بخار متوقف می شود تا آب دیگ مجدد به جوش آمده و بخار تولید شود.   /دیگ بخار و کارواش

 

 

دمای مناسب بخار

سوال اصلی اغلب خریداران و مشتریان کارواش بخار این است ایا بخار به رنگ ماشین صدمه میزند دمای خروجی دستگاه کارواش بخار میتواند 160 تا 180 درجه سانتی گراد باشد. رنگ بدنه خودرو میتواند دمایی در حدود 200 درجه سانتی گراد را تحمل نماید به همین دلیل بخار هیچگونه خطری برای رنگ بدنه خودرو ندارد. حتی دمای بالای بخار در مقایسه با آب داغ  و شکل گازی آن باعث تمیز شدن نانومتری همه قسمتهای مورد شستشو خواهد شد .اصطلاح کارواش نانو بخار نیز به همین دلیل رایج شده است.

دیگ بخار و کارواش

دیگ بخار و کارواش

با توجه به نوع استفاده از بخار نتیجه فرق خواهد کرد برای نتیجه بهتر باید بخار در فاصله مناسبی از سطح مورد نظر قرار بگیرد ، درجه پاشش بخار هم اهمیت زیادی دارد. درجه مناسب باعث تمیز تر شدن سطح مورد شستشو خواهد شد.

قسمتهایی مثل بلندگو و باند پخش نباید به طور مستقیم تحت پاشش بخار قرار بگیرد. وگرنه ممکن است آسیب ببیند. و در نهایت فشار بخار باید مناسب باشد . فشار بخار دستگاه کارواش بخار ژنراتوری قابل تنظیم است و برای سطوح مختلف میتوان با توجه به کثیفی درجه آن را کم و زیاد کرد.

مهم ترین فاکتور های موثر در قیمت کارواش بخار

اولین فاکتور در تعیین قیمت کارواش بخار قیمت دستگاه کارواش بخار است این دستگاه  در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف تولید می‌شود که هرکدام مورداستفاده متفاوت دارند به همین خاطر قیمت دستگاه کارواش بخار با توجه به‌اندازه و نوع کاربری آن متفاوت است و استفاده از آن در بخش های مختلف خودرو قیمت های متفاوتی را می طلبد.

 

 تفاوت کارواش نانو و کارواش بخار سیار در محل خدمت از ما

امروزه به خاطر کمبود وقت، برخی افراد فرصتی برای مراجعه به کارواش ندارند کارواش نانو و کارواش بخار سیار یکی از بهترین گزینه‌ها برای این افراد است.

اگر سرتان شلوغ است و فرصت بردن ماشین به کارواش ندارید. از طرفی هم ماشینتان خیلی کثیف و آزاردهنده هست، کافی است درخواست خود را ثبت کنید. در اسرع وقت نیروی کارواش بخار سیار به محل شما اعزام می‌کنیم و شما با خیال راحت می‌توانید. از خدمات کارواش در محل یا کارواش سیار استفاده کنید.

تمام تفاوت هایی که در خصوص کارواش نانو و کارواش بخار بیان کردیم. همگی مربوط به کارواش سیار در محل هم می شوند چون این خدمات معمولا به صورت سیار در محل انجام می شوند.

مقایسه کارواش نانو و کارواش بخار و کارواش سبز

شاید با مطالعه تعاریف کارواش نانو ، کارواش بخار و کارواش سبز و هم چنین معایب و مزایای آنها تفاوت این سه کارواش به خوبی برای شما روشن شده باشد. اما اگر بخواهیم به یک نتیجه واحد در خصوص مقایسه کارواش نانو و کارواش بخار و کارواش سبز برسیم باید بگوییم که در کارواش نانو از آب استفاده نمیشود و تنها با دستمال و اسپری ماشین را می شویند

در کارواش بخار از مقدار کمی آب فقط برای تولید بخار در دستگاه بخار استفاده می شود. و مواد شوینده دخالتی در شستشو ندارند. و کارواش سبز را همانطور که گفتیم ترکیبی از این دو کارواش است. پس لوازم و تجهیزات استفاده شده در کارواش سبز با دو کارواش نانو و کارواش بخار مشترک است.

 

بررسی مهم ترین فاکتورهای قیمت در تفاوت کارواش نانو و کارواش بخار

قیمت به خودی خود بی تاثیر در تفاوت کارواش نانو و کارواش بخار نیست. و تفاوت قیمت در آنها بستگی به قیمت و کیفیت مواد و تجهیزات مورد استفاده در هر دو کارواش است.که مهم ترین فاکتور ها در کارواش نانو  و کارواش بخار را در زیر بیان میکنیم.

 

مهم ترین فاکتور های موثر  درقیمت کارواش نانو

  1. قیمتاسپریکارواشنانو
  2. شستشویکاملخودرو (بیرونو داخل آن) یا فقط بدنهخودروویاقسمتیازبدنهخودرو
  3. کیفیتموادشویندهنانومایعو دستمال که هر چهایندومواد مرغوب ترباشندقیمتکارواشنانوبیشتر است /دیگ بخار و کارواش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ