رابطه بخار با کارخانه قند و شکر

در صنایع متنوع غذایی برای تولید بهتر محصولات غذایی از دستگاه هایی که حرارت دارند استفاده می نمایند. دیگ های بخار یکی از اصلی ترین و مهمترین دستگاه هایی هستند که برای تولید قند و شکر مورد استفاده قرار می گیرند. تولید گرما توسط این دستگاه ها اهمیت بسیار زیادی دارد و شما می توانید برای  استریلیزه کردن محصولات غذایی از حرارت این دستگاه ها استفاده کنید. شربت های قند را با به کار بردن حرارتی که درون دستگاه ها وجود دارد تغلیظ می نمایند و شما می توانید انرژی گرمایی زیادی را از درون این دستگاه ها برای تولید بهتر محصولات به کار ببرید.

به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که در کارخانه های قند و شکر از بخار برای رقیق نمودن و تغلیظ شربت های قند که حاوی شکر و آب  است استفاده می نمایند. همچنین شما باید به خوبی بدانید برای متبلورسازی و حرارت دادن به سیستم کارخانه های قند و شکر به دستگاه های حرارت دهی ویژه ای نیاز دارید. کوره های زیادی هستند که شما می توانید بر اساس نوع کارخانه خود و حجم تولیدات تان یکی از آنها را خریداری کنید. دقت داشته باشید که هر یک از این کوره ها دارای ظرفیت های متنوعی می باشند و شما بهتر است که به خوبی ظرفیت های آنها را از نظر استانداردهایی که دارند مورد بررسی قرار دهید و سپس آنها را استفاده کنید.

بخار

مشخصات دیگ های بخار در کارخانجات قند و شکر

دیگ های بخار نه تنها در صنایع قند و شکر برای در بیشتر صنایع غذایی از آنها استفاده بسیار زیادی می شود. خصوصیات مشترک بسیار زیادی درون این دیگ ها وجود دارد که شما زمان خریداری آنها باید به خوبی این ویژگی ها را بشناسید. در واقع بهتر است بدانید هر یک از این دیگ ها را بر اساس خصوصیاتی که دارند خریداری می کنند و در کارخانجات خود مورد استفاده قرار می دهند. این نمونه از دیگ ها را به گونه ای می سازند که فرایند و پروسه های قابل اطمینانی را به کاربر ارائه می دهد.

 در واقع باید بدانید این دیگ ها در محیط عملیاتی به بهترین شکل ممکن عمل می کنند. و کیفیت مناسبی دارند. هر یک از دیگ ها اندازه های متنوعی دارند و شما بر اساس حجم تولید قند و شکر می توانید یکی از بهترین نمونه های آنها را خریداری کنید. برخی از اصلی ترین و مهمترین ویژگی هایی که دیگ های بخار مورد استفاده در صنایع قند و شکر دارند عبارت می باشد از :

.

  1. این نمونه از دیگ ها از جنس واتر تیوب بویلر می باشند که درون آنها آب و حرارت قرار گرفته است. در واقع باید بدانید درون لوله های دیگ آب و بخار جریا پیدا می کند و به دیگر بخش ها ارسال می شود.
  2. این نمونه از دیگ ها سیرکولاسیون طبیعی هستند و آب و گاز تحت تاثیر دانسیته آنها قرار می گیرد. آنها را در لوله هایی که تبخیر کننده هستند به چرخش در می آورند تا به بهترین شکل ممکن کار کنند.
  3. فشار آنها را در صنایع تولیدی قند و شکر زیاد بالا نمی برند تا به بهترین شکل ممکن از آنها استفاده شود. در واقع باید بدانید کاربر به خوبی قادر است فشار آنها را کنترل کند. بنابراین شما هم برای استفاده از این دستگاه باید به خوبی فشار آن را تنظیم کنید.
بخار

بخار

تولید قند و شکر با استفاده از بخار

به طور کلی شما باید به خوبی بدانید دیگی که در کارخانه های قند و شکر مورد استفاده قرار می گیرد دارای مشخصه های خاص و منحصر به فردی می باشد. این نمونه از دیگ ها را تنها در کارخانه های تولید قند و شکر مورد استفاده قرار می دهند و شما در کارخانه دیگری آنها را مشاهده نمی کنید. در واقع باید بدانید دیگ های کارخانه های قند و شکر را مخصوص آن کارخانه ها تولید می کنند و به همین دلیل شما می توانید برای خرید آنها  تنها یکی از دیگ ها که مختص کارخانه های قند و شکر است را تهیه نمایید.

همچنین باید بدانید که این دیگ ها دارای تجهیزات ویژه ای می باشند و هر یک از این تجهیزات برای راه اندازی کارخانه و دستگاه ضروری هستند.

از نظر قیمتی باید بدانید که قیمت دیگ های بخار مخصوص تولید قند و شکر با دیگر دیگ ها رقابت می کند. در واقع قیمت این دیگ هم مانند دیگر دیگ ها تا حدودی بالا می باشد. شما برای اینکه قیمت کمتری را برای خریداری آن پرداخت کنید می توانید به دنبال نمونه های دست دوم آن باشید. درصد حرارت درون این دیگ ها زیاد است و شما به راحتی قادر خواهید بود که از آنها استفاده کنید شما می توانید هر یک از تغییرات فوری و کاربردی را درون این دیگ ها برقرار نمایید و تجهیزات درونی آن را به دستگاه وصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ