ساخت مواد آرایشی با دیگ بخار

یکی از مهمترین کاربردهایی که این دیگ دارند این است که در صنعت آرایشی از آن استفاده بسیار زیادی می کنند. شما می توانید برای تولید بسیاری از محصولات آرایشی از دیگ های بخار به عنوان بهترین تمیز کننده استفاده کنید.  ساخت و تولید کرم های آرایشی بر اساس یک فرایند امولسیون می باشد. در این فرایند ترکیب روغنی را به کار می برند و با آب و ماده دیگری آن را ترکیب می کنند. این کار و روش باید به طور معمول در یک مخزن بزرگ انجام شود. در مخزن های مواد مکه دمای آنها تا 158 درجه می رسد باید این مواد به خوبی گرم شوند.

توزیع یکنواخت و اینکه دما به صورت دقیق کنترل شود در این فرایند اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که از این طریق مواد نمی سوزد و سخت هم نمی شود. دما درون این دیگ باید به گونه ای تنظیم شود که گرما را به صورت مساوی بتوانید پخش کنید. این مسئله که دمای نقاط داغ را کاهش دهید اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که از این طریق می توانید  از سوزانده شدن و آسیب رساندن به مواد دیگر جلوگیری کنید. برای تولید مواد آرایشی دیگ های بخار جایگزین فرایند گرمایشی های قدیمی شده اند. از این دیگ ها برای تامین کردن گرمای غیر مستقیم استفاده می کنند.

"<yoastmark

کاربرد دیگ بخار برای تولید مواد آرایشی :

 در بسیار از کشورها برای تقطیر کردن اسانس ها به صور معمول از تقطیر نوبتی استفاده می نمایند. دستگاه های تقطیر برای استخراج کردن روغن های اساسی به کار برده می شود. شما می توانید گیاهان دارویی را هم درون این دستگاه ها تولید کنید. کاربردهایی که این دیگ در صنعت آرایشی دارد متنوع می باشد. شما بسته به نوع صنعت آرایشی که دارید باید یکی از بهترین دیگ های بخار را انتخاب کنید. دیگ های بخار مدل های متنوعی دارند که هر یک از آنها کاربردهایشان با دیگری متفاوت است. به طور کلی برخی از کاربردهای کلی که شما از دیگ های بخار در صنعت آرایشی می توانید دریافت کنید عبارت است از :

.

  1. شما باید به خوبی بدانید از دیگ بخار برای صنایع آرایشی جهت استخراج کردن اسانس های گیاهی استفاده می نمایند. اسانس هایی که از گیاهان خارج می شود را در صنعت عطرسازی، آرایشی و شوینده ها مورد استفاده قرار می دهند. یکی از مهمترین نکاتی که در مورد استفاده از دیگ های بخار باید بدانید این است که بیش از اندازه آن را مورد استفاده قرار ندهید، چرا که حرکت بخار را با مشکل مواجه می سازد. در صورتی که مشکلاتی در مورد استخراج اسانس به وجود آید محصول با کیفیتی را نمی توانید تولید کنید.
  2. تمیز کردن ایمن و سریعی که دیگ های بخار دارند یکی از مهمترین ویژگی ها و کاربرد آنها می باشد. شما می توانید بسیاری از فرایندهای بهداشتی و آرایشی را با استفاده از این دیگ در نهایت سلامت انجام دهید.
  3. مشکلات ایمنی و بهداشتی که در برخی از مواد آرایشی وجود دارد ب استفاده از دیگ های بخار رفع می شود.
  4. بعد از اینکه مواد را درون دیگ های بخار بریزید و آنها با بخار ایمنی بالاتری پیدا کنند باید لوله سرد کن را به درون آن وصل کنید. در این صورت مواد آرایشی و بهداشتی طول عمر بیشتری به دست می آورند و کیفیت بهتری هم پیدا می کنند.

نکاتی در مورد خرید دیگ خار جهت استفاده در صنایع آرایشی و بهداشتی :

 شما زمانی که می خواهید بهترین دیگ بخار را برای صنایع آرایشی و بهداشتی خریداری کنید باید به خوبی برخی از نکات را در نظر داشته باشید. در این صورت می توانید بهترین دیگ را برای تولید مواد آرایشی خریداری کنید و در صنعت استفاده نمایید. برخی از مهمترین نکات که شما زمان خریداری دیگ های بخار برای تولید مواد آرایشی باید در نظر داشته باشید عبارت است از :

  1. اینکه دستگاه کیفیت لازم را داشته باشد اهمیت بسیار زیادی دارد. بدنه دستگاه کیفیت لازم را باید داشته باشد تا به خوبی بخار را درون دیگ نگه دارد. در صورتی که شما می خواهید نوع دست دوم دیگ ها را خریداری کنید باید به خوبی کیفیت دستگاه را بررسی کنید.
  2. در بین انواع دیگ های بخار شما باید به خوبی مدل آنها را بررسی کنید و سپس آنها را خریداری کنید. دیگ ها انواع متنوعی دارند که هر یک از آنها اندازه مشخص شده ای از بخار را درون خود جای می دهند. بنابراین بر اساس حجم تولیدات خود نیاز است که یکی از بهترین و مناسب ترین دیگ ها را خریداری کنید.

3. از دیگر نکاتی که زمان خرید این دیگ باید به آن دقت داشته باشید نشان استاندارد آن است. شما باید به خوبی نشان استاندارد را بررسی کنید تا از کارایی دیگ اطمینان داشته باشید. هر یک از دیگ ها دارای کارایی متنوعی هستند که کارایی آنها روی نشان استانداردشان زده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ