سونا و استخر با دیگ آبگرم

دیگ آبگرم و یا همان دیگ بخار به دلیل مزیت های متنوعی که دارند، کاربردهای زیادی در صنعت ارائه می دهند. برای تامین کردن بخار درون سونا این وسیله و تجهیزات صنعتی یکی از مهمترین وسیله هایی می باشد که شما باید داشته باشید. شما باید به خوبی بدانید که دو نوع سونا وجود دارد، هر یک از انواع این سوناها دارای ویژگی های متنوعی می باشند که دیگ های آبگرم منحصر به فردی نیاز دارند.

شما می توانید سونای خشک و یا سونای بخار را با استفاده از دیگ های بخار و آبگرم متنوعی تجهیز کنید. دقت داشته باشید که بهتر است برای هر یک از سوناها دیگ بخار مناسبی را خریداری نمایید. برخی از مهمترین ویژگی ها و مشخصاتی که دیگ های آبگرم برای سونا دارند را در ادامه بیان می کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید.

انواع سونا و خرید دیگ آبگرم :

اکنون دو نوع سونا وجود دارد که هر یک از آنها به دیگ آبگرم مشخص شده و منحصر به فردی نیاز دارند. هر یک از این سوناها و ویژگی های متنوعی که دارند عبارت می باشند از :

  1. سونای خشک :

در این نوع از سوا اجاق های برقی را مورد استفاده قرار می دهند، در واقع باید بدانید روی این اجاق ها نیاز است سنگ هایی را قرار دهند که هوای گرم تولید کند. سکوهایی هم از چوب طراحی می کنند که افراد روی آنها نشسته و یا بخوابند. این سونا را به اصطلاح سونای خشک می نامند. بهتر است بدانید در این سوناها هم مقداری آب روی سنگ ها می پاشند تا مقدار مشخص شده ای بخار از روی سنگ ها بلند شود. اینکه مقداری بخار در این سونا وجود داشته باشد بسیار مهم است. در واقع شما باید بدانید اگر هوای خشک و گرم با یکدیگر ترکیب شود ممکن است به دستگاه تنفسی ضربه وارد سازد. بنابراین بهتر است که مقداری بخار هم درون  سونا وجود داشته باشد.

  1. سونای بخار :

سونای بخار یک اتاق گرمی است که از بخار اشباع شده و به همین دلیل کف اتاق و دیواره های اتاق را با استفاده از سنگ مرمر طراحی می کنند. بخاری که در اتاق سونا مورد نیاز است را از طریق دیگ آبگرم تامین می نمایند. شما می توانید در سونای بخار سینوس های خود را شستشو دهید و مجاری تنفسی و ریه ها را پاکسازی نمایید. این اتاق و سونا مزیت های بسیار زیادی برای درمان بیشتری بیماری های ریوی دارد. ولی باید بدانید که نیاز است بهترین دستگاه بخار را برای این اتاق خریداری کنید.

مزیت های استفاده از دیگ آبگرم و مبدل های حرارتی برای سونا و استخر :

در صورتی که شما می خواهید از دیگ آبگرم در سونا و جکوزی استفاده کنید باید به خوبی در مورد مزیت های آن اطلاعات بیشتری داشته باشید. در صورتی که اطلاعات شما در مورد مزیت های دستگاه بیشتر باشد می توانید با آگاهی بیشتری از آن استفاده نمایید. برخی از مهمترین مزیت هایی که دیگ های بخار و دیگر آبگرم برای سوناها دارند عبارت می باشد از :

دیگ آبگرم

دیگ آبگرم

  1. انعطاف پذیری دیگ ها بسیار بالا می باشد و شما می توانید با اطمینان کافی آنها را رد بیشتر صنایع مورد استفاده قرار دهید. در صورت استفاده کردن از دیگ می توانید آن را در هر بخشی از اتاق قرار دهید و از اینکه دستگاه به درستی کار می کند اطمینان خاطر داشته باشید.
  2. اگر شما می خواهید از دیگ های آبگرم به صورت مجزا استفاده کنید و در اتاق های جداگانه آنها را نصب نمایید، دیگ ها بدون هیچ اختلالی کار خود را انجام می دهد. شما می توانید همان کاربری مهمی که بیشتر دیگ ها دارند را زمان استفاده از دیگ آبگرم به خوبی دریافت کنید.
  3. در صورتی که دستگاه نیاز به تعمیر و ای تعویض داشته باشد به راحتی همراه با گارانتی آن می توانید تعمیر و تعویض را انجام دهید. در صورتی که نمونه دست دوم دیگ های آب گرم را خریداری کنید هم می توانید با استفاده از گارانتی که دارد آن را تعمیر کنید.
  4. هزینه و قیمت خریداری دیگ ها بسیار مناسب می باشد که شما می توانید بر اساس نیاز صنعت خود به دیگ یکی از آنها را خریداری کنید. به طور کلی بهتر است بدانید آن دسته از دیگ هایی که اندازه بزرگی دارند و حجم زیادی از بخار را تولید می کند هزینه خریداری بیشتری دارند. به هر صورت اگر شما مایل باشید می توانید نمونه های دست دوم آن را خریداری کنید تا به راحتی از آن استفاده نمایید.

5. دقت داشته باشید که اگر چندین دیگ آبگرم هم در صنعت خود استفاده کنید ممکن است یکی از آنها دچار اختلال شود. اگر یکی از آنها مشکل داشته باشد تمامی بخش ها را دچار مشکل می سازد. بنابراین شما نیاز است که به خوبی هر یک از بخش های دیگ را از نظر کارایی بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ