شرایط فروش دیگ روغن داغ -اقساط

دیگ روغن داغ در واقع حرارت ناشی از سوختن آتش مشعل را به روغن های حرارتی انتقال می دهد. با این کار افزایش دما خواهیم داشت. حال چرا از دیگ روغن داغ استفاده می کنند؟ در این مقاله قصد داریم در مورد اجزای تشکیل دهنده دیگ روغن داغ و مزایای آن صحبت کنیم پس چنانچه قصد خرید دیگ روغن داغ را دارید با ما همراه باشید.

افزایش دما موجب خطراتی نیز می شود که باید حتما اصول ایمنی در ساخت بویلر روغن داغ رعایت شود در غیر این صورت امکان دارد آسیب های جدی به بدن انسان و یا اموال انسان وارد شود.  برای ساخت این دستگاه هیچ استاندارد ملی ارائه نشده اما به کمک اصول فنی ارسالی از آلمان می توان اصول ایمنی لازم را رعایت نمود. دیگ روغن داغ تک کویل، دو و یا سه کویل هستند.

"<yoastmark

پوسته و محفظه آتش باید از نوع آتشخوار و مستحکم باشد . تمام لوله های مصرفی نیز باید آتشخوار و بدون رز تهیه شوند. در واقع اطمینان از ایمنی اجزای تشکیل دهنده امری مهم و لازم است. چون به محض بی احتیاطی آتش سوزی رخ داده و صدمات جدی به مال و جان انسان وارد می شود. کیفیت مواد اولیه در ساخت این دیگ اهمیت بسیار زیادی دارد که حتما باید به آن توجه نمود.

.

ضخامت لوله ها و ورق های پوسته باید در حد مجاز باشند در غیر این صورت عمر دستگاه کم شده و احتمال بروز خطر بالا می رود. این دیگ نیاز به یک سیستم کنترل دما و تجهیزات پیشرفته دارد . هنگام کار با این دستگاه احتمال بالا رفتن دما بیش از مجاز وجود دارد به همین دلیل به یک سیستم کنترل دما نیاز است تا در این حالت به صورت خودکار مشعل را از کار بیندازد و با کنترل دما دستگاه را از ادامه کار امتناع سازد.

ساخت بویلر روغن داغ

برای تولید این دیگ به سه پاس حرارت نیاز است تا حرارت ناشی از روغن داغ به گازهای ناشی از مشعل دیگ بخار منتقل شود. با هدف تولید انرژی بیشتر و پایین آوردن مصرف سوخت دستگاه های دیگ روغن داغ ساخته می شوند.

.کارخانه های تولید این دستگاه بالاترین کیفیت قطعات را تهیه کرده تا در نتیجه کیفیت مطلوبی از دستگاه را بدست آورد. کارخانه ها مشغول انواع دستگاه ها را به کشورهای دیگر صادر می کنند. در واقع با ارسال دیگ روغن داغ با کیفیت سهمی در بازار جهانی پیدا خواهد کرد.

انواع دیگ روغن داغ

دیگ روغن داغ به دو حالت افقی و عمودی دسته بندی می شود . در واقع بر اساس حالت قرار گیری نامیده می شوند. هیترهای افقی نسبت به هیترهای عمودی بازدهی بیشتری داشته و کیفیت آن بالاتر است.

بویلر روغن داغ عمودی به فضای کمتری برای نصب نیاز داشته و تخلیه آن سریع تر صورت می گیرد. حرارت با ماندگاری بیشتر در بویلر باقی می ماند. اگر بخواهیم در مورد مزایای این دیگ افقی هم بگوییم می توانید به عدم خرابی مشعل اشاره نماییم همچنین درب ها به راحتی باز و بسته می شوند. مشعل دیگ روغن افقی به سادگی تنظیم می شود. سرویس آن راحت تر از سرویس کردن بویلر عمودی است.

 .

بویلر روغن داغ توسط شرکت های بزرگ ایرانی تولید و به خارج از کشور نیز صادر می شود. این دستگاه را می توانید به صورت اینترنتی از کارخانه تولیدی آن تهیه کنید. برای دسترسی به قیمت انواع دیگ های روغن داغ می توانید در اینترنت جستجو کنید و با آگهی از لیست قیمت انواع ظرفیت ها یکی را مناسب با کارتان خریداری نمایید.

برخی از کارخانه های تولیدی شرایط ویژه ای برای فروش این دیگ مشخص می کنند که فرد می تواند با جستجو در اینترنت شماره تلفن و آدرس تولیدکننده را بیابد. با تماس به کارخانه های تولیدی از شرایط ویژه آنان مطلع شوید برخی از تولیدکنندگان شرایط اقساطی برای فروش کالاها در نظر گرفته اند که با پرداخت قسط ماهیانه می توانید این دیگ را برای کسب و کارتان تهیه کنید.

.

هنگام خرید بویلر روغن داغ به مدل، ظرفیت بویلر، طول، عرض ، ارتفاع و قیمت کالا توجه کنید. دیگ روغنی استاندارد آلمان است که به کمک سه پاس حرارت و سه پاس روغن شروع به کار کردن نماید. تست های متعددی روی دستگاه های تولید شده انجام می شود تا کیفیت دستگاه تضمین گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ