لیست فروش دیگ بخار 3 تن

دیگ بخار 3 تن یا همان بویلر یک مخزن بزرگ است که یک طرف آن آب و طرف دیگر آن آتش تعبیه شده است. اساس کار بویلر تحت فشار بالا صورت می گیرد. آب درون مخزن به کمک حرارت ناشی از سوختن گازها گرم شده و سرانجام بخارهای فشار بالا تولید می شود. بویلر بخار در صنعت های مختلف کاربرد فراوان دارد. در این مطلب می خواهیم در مورد ظرفیت های مختلف دیگ بخار و کارایی آن صحبت کنیم . برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد همراه ما باشید.

دیگ بخار 3 تن چه جنسی است؟

دیگ بخار 3 تن شامل یک سطح حرارتی است داخل مخزن دیگ بخار به دلیل فشار بالای حاکم بر آن از آلیاژهای آهنی تولید شده است. بدنه دیگ بخار 3 تن یا از جنس چدن و یا از جنس فولاد ساخته می شود. دیگ بخار 3 تن یعنی ظرفیت این دستگاه 3 تن است. در واقع در هر ساعت 3 تن بخار آب تولید می کند. نام گذاری انواع دیگ ها بر اساس ظرفیتشان است. دیگ بخار 5 تن یعنی دیگ بخاری که 5 تن ظرفیت دارد.

دیگ بخار 3 تن هم به صورت افقی هم به صورت عمودی برای کاربرد مختلف تولید می شود. دیگ بخار 3 تن افقی در هر ساعت 3000 کیلوگرم حرارت تولید کرده و تمام استانداردهای لازم روی آن پیاده سازی شده است. قطعات به کار رفته در این دیگ بخار از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با کنترل و بررسی لازم روی دیگ بخار نصب می شود. عملیات کلی این دستگاه از طریق 3 پاس صورت می گیرد. کوره یکی از همان پاس ها است.

تولیدکنندگان قدرتمند ایرانی با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و تبعیت از کشورهای پیشرفته دستگاه های بویلر بخار را تولید می کنند.

دیگ بخار 3 تن چه ویژگی هایی دارد؟

این دیگ بخار با لوله های منعطف سطح گرمایشی بالایی را شامل می شود. حرارت تولید شده بر اثر سوختن گازها به صورت یکنواخت به داخل لوله ها منتقل می شود.  لوله های تعبیه شده استحکام بالایی دارند و با قدرت حرارت را انتقال می دهند. دیگ های بخار افقی هوشمندانه طراحی شده و کلیات آن از بدنه، لوله های انتقال حرارت و کوره های اصلی و فرعی تشکیل شده است.

مشعل یکی از وسیله های مورد نیاز این دیگ بخار است که کیفیت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. اندازه مشعل بر اساس میزان ظرفیت دیگ بخار مشخص می شود.

این دیگ بخار با قرار دادن آب در فشار زیاد آن را در کمترین زمان ممکن به بخار تبدیل می کند. بخار آب تولید شده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بویلر بخار به عنوان گرم کننده مکان های مختلف نیز کاربرد دارد.

نصب و راه اندازی بویلرهای بخار آسان و ساده است. هنگام نصب توجه داشته باشید که بویلر بخار باید در مکانی نصب گردد که هوای لازم برای دستگاه قابل دسترس باشد. سعی کنید فضای بیشتری را برای نصب انتخاب کنید که بتوان به راحتی لوله ها را شست. همچنین در صورت تعمیر و بررسی قطعات دستگاه فضای کافی وجود داشته باشد. بهتر است دستگاه این دیگ بخار را روی یک سکو و یا پایه نصب کنید البته توجه داشته باشید که تحمل وزن دیگ بخار را داشته باشد.

دیگ بخار 3 تن

 کاربرد این دیگ بخار در صنایع مختلف

هر مکانی که به حرارت و گرما نیاز است می توان از دیگ بخار استفاده نمود. این حرارت می تواند برای ذوب نمودن و یا یک پخت ساده استفاده شود.  با حرارت غیر مستقیم دیگ بخار می توان کارهای مختلف انجام داد.

بخار تولید شده توسط دیگ بخار به عنوان یک تمیزکننده و ضدعفونی کننده نیز کاربرد دارد. می توان انکان عمومی مانند بیمارستان ها، هتل ها و فروشگاه های مختلف را به کمک بخار بویلر ضدعفونی نمود.

دیگ بخار در تولید بسیاری از مواد غذایی ها مانند رب گوجه فرنگی و پرورش قارچ ها نیز کاربرد دارد. فروش دیگ بخار توسط شرکت های بزرگ صورت می گیرد . امروزه سایت های متعددی در مورد فروش این دستگاه صحبت می کنند . تولیدکنندگان کارشناسان متخصص استخدام کرده اند که راهنمایی لازم در این زمینه را در اختیار مشتریان قرار دهد.

چنانچه در کسب و کارتان به دیگ بخار نیاز است برای خرید این دستگاه می توانید با کارشناسان فروش صحبت کنید و با توجه به نیازتان یکی از ظرفیت ها را برای کسب و کار خود تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ