مشخصات و فروش دیگ بخار

دیگ بخار ایستاده

دیگ بخار  ایستاده گنجایش تولید 50 ال 200 کیلوگرم در ساعت را دارد. کمپانی های سازنده این محصول برابر با استانداردهای جهانی آن را به فروش می رسانند. این محصول معروفترین و پر استفاده ترین دیگ بخار در صنعت های مختلف است. این دیگ برای تولید بخار در میزان کم با فشار متوسط مناسب است. پوشش این محصول از ورق استیل است. کمپانی های متعددی برای فروش این دیگ ها به شهرهای مختلف وجود دارند. که هر کدام دارای سایزهای متفاوتی هستند و ظرفیت های متنوعی برای تولید بخار دارند.

دیگ بخار افقی

دیگ افقی گنجایش تولید بخار را در 100 تا 1500 کیلوگرم دارد. این محصول نیز بسیار در صنایع مختلف پر کاربرد می باشد. این دیگ دارای محفظه ای است که آب در آن با حرارتی که از احتراق سوخت به وجود می آید، به بخار تبدیل می شود. این دیگ جنس بدنه اش از فولاد است. از مشخصات بارز این محصول میتوان به بازدهی فوق العاده بالای آن، نگهداری آسان، گنجایش کم و مقاومت بالای آن در برابر گرما و رطوبت اشاره کرد. این محصول دارای مهر تایید اروپایی است. و کاربردهای بسیاری دارد زیرا از خاصیت ویژه ای به نام فول اتوماتیک برخوردار است.

 

 دیگ بخار افقی

در مورد جوشکاری قطعات موجود در این دیگ نیز می بایست گفت که تمام این ها توسط جوشکاران حرفه ای که هر یک مدارک تایید شده استاندارد را دارا هستند، صورت گرفته است. در واقع در ساخت یک دیگ  تمامی مراحل زیر نظر گروه کیفی پیش می رود.

طرز کار دیگ بخار

طرز کار دیگ بخار به این شکل می باشد، که آب در این مخازن این محصول انباشته می شود سپس با استفاده از گاز طبیعی، پروپان، گازوئیل، زغال سنگ و یا یک عنصر الکتریکی گرم می شود. در نهایت آب به بخار تبدیل می گردد و در محفظه ای دیگر که به شکل گنبدی می باشد، جمع اوری می شود. در نتیجه به حد مطلوب رسید از راه دریچه ای که بر روی این محصول تعبیه گردیده خارج می شود تا وارد لوله ها شود. و پیرامون خانه بچرخد. در نهایت اینطور باید گفت که بخار مواقعی که مشعل روشن است از راه یک مجموعه رادیاتور می گردد تا موقعی که گرما به میزان مطلوب استفاده شود و دوباره مشعل خاموش شد به آب تبدیل می شود و دوباره به این دیگ باز می گردد.

در نهایت با این دیگ امورات بسیاری را میتوان رسیدگی کرد که هر کدام انواع مخصوص به خود را دارند. و شاید روز به روز بر این کارها افزوده گردد. بنابراین یک دیگ کاربردهای بسیار زیادی دارد که همین طور که از این محصول استفاده می کنیم، می بایست در نگهداری و مراقبت از این دستگاه نیز تمام تلاش خود را کنیم. و در استفاده هر چه بهتر این محصول بکوشیم و چه بسا در دنیای امروزی بسیاری از قابلیت های دیگر این دستگاه نیز ممکن است از دید همگان پنهان مانده باشد.

دیگ بخار

قیمت فروش دیگ بخار

قیمت فروش این دیگ  توسط سازندگان با توجه به سطح کیفی بالای تجهیزات بکار رفته در دیگ بخار مناسب در نظر گرفته شده است. اما به دلیل نوسانات ارزی این قیمت فروش دائما بالا و پایین می شود. دیگ ها در شرایط متفاوتی استفاده می شوند پس در هر کدام از این شرایط متفاوت قیمت های متفاوتی نیز می بایست برای فروش دیگ های بخار تعیین گردد. فروش دیگ با توجه به تجهیزات و لوازم موجود که براساس کیفیت در آن ها به کار رفته است، انجام می شود. فروش این دیگ ها گاهی توسط کارخانجات بزرگ به صورت عمده صورت می گیرد. و بعضی اوقات نیز برای فروش دیگ های بخار نیاز به فروش تک به تک آنها می باشد. در نتیجه می بایست قبل از خرید دیگ ها کاملا به نوع درخواست مشتری توجه شود. تا محصولی که کاملا بر طبق نیاز مشتری می باشد، خریداری شود.

این دیگ دارای مدل های مختلفی است، که هر یک جهت امر خاصی ساخته و استفاده می گردد.  و این مدل ها بر اساس سطح کیفی بالا قیمت فروش متفاوتی دارند. مثلا در دستگاه های گرم کننده مرکزی از این دیگ برای گرم کردن آب یا هوا و همچنین منزل یا سازه استفاده می گردد. این دیگ در منازل، کارخانجات مختلف نیز کارایی های بسیاری دارد. امروزه در هر کارخانه یک یا چند دیگ موجود می باشد. همچنین برای تصفیه آب آشامیدنی در بعضی فازها به این دیگ نیاز پیدا می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ