مطالبی در مورد ساخت نوشمک با بخار

ساخت نوشمک با بخار یک روش ایده آل برای تهیه نوشمک های با کیفیت و خوش طعم است، هر چند روش های دیگری نیز برای ساخت نوشمک وجود دارند ولی استفاده از بخار سرعت و کیفیت کار را تا حد زیادی بالا می برد، اما شاید برایتان سوال پیش بیاید که ساخت نوشمک با بخار چگونه انجام می گیرد در پاسخ باید گفت که برای تهیه نوشمک به عصاره خاص میوه ها نیاز داریم و تهیه عصاره میوه نیاز به زمان زیادی دارد که می توان با بخار این زمان را کوتاه تر کرد. استیم پاور می تواند شرایط ساخت نوشمک با بخار را فراهم کند، برای ساخت نوشمک در تعداد زیاد باید بتوانیم دیگ های بخار متعددی را فراهم کنیم.

 برای ایجاد شرایط جوشکاری نیاز به یک سری قطعات فلزی است تا که بتوان یک سیستم مناسب برای ایجاد گرما بدست آورد. مسلما تا به حال واژه کنسانتره را شنیده اید، برای ساخت نوشمک به عصاره خالص میوه نیاز داریم و به همین خاطر بخار می تواند به کا کمک کند تا در شرایط مناسب این عصاره خالص و غلیظ را به راحتی بدست بیاوریم و از آن برای ساخت نوشمک استفاده کنیم.

این روش از جهت بالا بردن بهداشت نیز اهمیت دارد، در تهیه مواد خوراکی باید استاندارد های بسیاری رعایت کرد تا که محصولی سالم و با کیفیت به دست مشتری برسد، بخار یکی از روش های بسیار مناسب برای ضدعفونی و کاهش میکروب ها و باکتری های محیط به حساب می آید به همین خاطر وزارت بهداشت کشور همیشه از استفاده از دیگ بخار برای تهیه مواد خوراکی استقبال می کند.

ساخت نوشمک با بخار

ساخت نوشمک با دیگ بخار

استفاده از چند دیگ بخار در کنار هم موجب می شود تا به راحتی محصولات بیشتری در زمان کمتری تولید بشود ولی با این حال ایکار اصول و شرایطی دارد که حتما باید این اصول را رعایت کرد تا نتیجه مطلوبی از ساخت نوشمک با این روش بدست بیاورید. اگر دیگ بخار را به تعداد مناسب تهیه کنید آنگاه می توانید با مصرف انرژی بسیار کمی عصاره میوه های مختلف را بدست آورید و بقیه مراحل ساخت نوشمک را سپری کنید، این دستگاه ها دارای سه پاس هستند و همین امر موجب حفظ انرژی و استفاده بهینه از آن می شود،.

در ساختار دیگ بخار یکسری لوله های آتشخواری نصب می شود که این لوله ها می توانند مقاومت بسیار بیشتری در برابر دما و فشار زیاد داشته باشند، باید این نکته را در نظر داشته باشید که ساخت نوشمک در تعداد زیاد نیازمند استفاده از چند دیگ بخار است. این موضوع روشی کاملا استاندارد است و توسط وزارت بهداشت تایید شده، استفاده از بخار می تواند میکروارگانیسم های احتمالی را از بین ببرد.

میکروارگانیسم ها موجود در محیط به راحتی از بین نمی روند و گرما یک روش مناسب برای از بین بردن تعداد قابل توجهی ای از این میکروارگانیسم ها است. محصولی که با روش ساخت نوشمک با دیگ بخار بدست می آید نسبت به سایر محصولات موجود در بازار هم ازنطر نظر شکل و رنگ بهتر است و هم از نظر طعم و کیفیت به همین خاطر امروزه کارخانه های بسیاری به دنبال تهیه دیگ بخار هستند تا کیفیت نوشمک های خود را بالا ببرند.

ساخت نوشمک با بخار

روش های تولید نوشمک با بخار

نوشمک از گذشته تا به امروز طرفداران بسیاری داشته است به خصوص در فصل گرما بسیار دلپذیر خواهد بود.کیفیت و سالم بودن محصول اولویت هر کارخانه به حساب می آید و به همین خاطر است که در هر مرحله از ساخت نوشمک با این روش  استانداردهای لازم به کارگرفته می شود و سعی می شود تا مواد خوراکی کاملا بهداشتی و سالمی را در ساخت نوشمک استفاده کنند تا در آخر نتیجه کار یک محصول ایده آل و با کیفیت باشد. علاوه بر رعایت بهداشت باید به تنوع و زیبایی محصولا نیز اهمیت داد،

نوشمک همیشه مورد توجه سنین پایین قرار می گیرد و به همین خاطر باید تنوع محصولات را بیشتر کرد تا مشتری جهت خرید ترغیب شود. ساخت نوشمک با این روش با روش ها مختلفی انجام پذیر است، هدف از ایجاد این تنوع در ساخت نوشمک جلب رضایت مشتری است، نوشمک از گذشته تا به امروز در مغازه ها مختلفی در کنار بستنی ها و سایر خوراکی ها طرفدار داشته است، امروزه با تغییر شکل و همچنین با بالا بردن کیفیت می توان محصولی با قابلیت و ارزش خرید بالاتر به بازار عرضه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ