معرفی دیگ بخار برای اتوشویی

امروزه در صنایع مختلف از دیگ بخار استفاده می گردد. یکی از این صنایع که اتوشویی را در بر می گیرد، از دیگ بخار برای اتوشویی بهره های فراوانی  برده است. این وسیله در اتوشویی مخزنی از جنس فولاد می باشد، که جهت ایجاد بخار از آب استفاده می شود. این محفظه یا مخزن از برق، گاز، مازوت و … برای تولید این بخار استفاده می کند. دیگ بخاری که در اتوشویی مورد استفاده قرار می گیرد. دما و حرارتی ما بین 20 تا 170 درجه سانتی گراد را ایجاد می کند. این وسیله در اتوشویی یکی از تجهیزات تفکیک ناپذیر در این مکان محسوب می گردد.

این جدایی ناپذیر بودن دیگ در یک اتوشویی به دلیل کارایی های بسیار انحصاری است. که در اتوشویی فقط یک دیگ بخار میتواند آنها را انجام دهد. در واقع تجهیزات این دیگ در اتوشویی کمک بسیاری به این صنعت می کند. یکی از این کارها که در یک خشکشویی یا اتوشویی بسیار مهم است، این می باشد که به صورت خودکار در این دیگ ها میتوان فشار را از طریق دریچه ایمنی کم کرد. تا صدمه ای به لوازمی که در اتوشویی وجود دارد، نرسد همچنین این دیگ ها در اتوشویی مجهز به لوله کنترل مک دانل آمریکا برای تنظیم اندازه آب دیگ بخار اتوشویی است.

و از تجهیزات مهم دیگر این اتوشویی ها میتوان به دو آژیر و ترموستاتی اشاره کرد. که جهت کنترل دما و حرارت می باشد. این دیگ در صورت غیر استاندارد بودن صدمات و آسیب های جانی در پی دارد، بنابراین این دیگ ها می بایست دارای گواهینامه تاییدیه استاندارد باشند.

 

لوازم مرتبط به دیگ بخار برای اتوشویی

لوازم مرتبط به دیگ بخار برای اتوشویی در حال حاضر بسیار در بازار در دسترس هستند. این تجهیزات اعم از؛ مشعل دیگ بخار، لول بسیار با سطح کیفی بالا، تابلو تنظیم فرمان فرانسوی با ایمنی فوق العاده بالا، دو پر شر سوئیچ، سوپاپ ایمن و پمپ pm80 می باشند.

دیگ های اتوشویی گنجایشی برابر 12 کیلو دارند. این میزان گنجایش در واقع تمام سیستم های موجود در آن را شامل می گردد، مثل سیستم تابلو برق نیمه اتومات و تمام خودکار و الکترو موتور آلمانی است. این دیگ 50/380 ولت برق برای سوخت خود مصرف می نماید.

دیگ های با ظرفیت 4 اسب بخار بدنه استیل دارند و تجهیزاتی مانند آژیر خطر، مانومتر صفر تا ده بار پکنز ترک، تابلو تنظیمات فرمان اتومات و مخزن تغذیه آب 60 لیتری دارند.

البته این دیگ ها با گنجایش 6 اسب بخار نیز هستند که با مشعل ایران رادیاتور کار می کنند. و فیلتر و شیلنگ گاز برای رسوب زدایی دارند. این دیگ ها دارای اصالت نامه هستند و وظایف عمده یک اتوشویی را به نحو عالی به انجام می رسانند.

دیگ بخار با 8 اسب بخار نیز کارکرد فوق العاده خوبی را در خشکشویی های بزرگ از خود به نمایش گذاشته است. محصول آمریکا می باشد و دارای فشار حداکثری بخار بوده دارای کنترل فرمان اتومات که از قیمت نسبتا بالایی نیز برخوردار هستند.

دیگ بخار

قیمت دیگ بخار برای اتوشویی

قیمت دیگ بخار برای اتوشویی نیز از موارد مختلفی ناشی می گردد. میزان اسب بخار و جنس و ابعاد آن و همچنین تجهیزات و برند آنها نقش مهمی را در تعیین قیمت آنها دارد. در واقع هر چه راندمان بالایی از یک دیگ بخار بخواهیم می بایست هزینه بیشتری برای آن نماییم. و در نهایت مسلما رضایت صد در صدی نیز از کارکرد محصول خواهیم داشت. البته قیمت این دیگ ها با توجه به کارایی های آنها و اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بودن آنها نیز متفاوت می باشد. در نهایت قیمت نهایی این محصول با هم در مقابل امکانات و کیفیت بالای آن بسیار عادلانه تعیین شده است.

خریداران باید بدانند که راندمان بالا مختص هزینه بالا نیز می باشد. و یک دستگاه خوب و مناسب از هر جهت محتاج هزینه می باشد. و می بایست برای آن هزینه کرد. اگر می خواهند در خلال کار این دیگ آنها خسارت های جبران ناپذیری را متحمل نشوند از ابتدا می بایست محصولات با برند معتبر را خریداری کنند.

پس برای رضایت از این دستگاه می بایست در خرید محصولات خود دقت و توجه لازم را مبذول فرمایند. تا بازدهی مورد نظری که می خواهند را از دستگاه خریداری شده شاهد باشند. و در زمان و هزینه خود صرفه جویی نموده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ