کاربرد بویلر روغن داغ و مشخصات آن

مشخصات فنی بویلر روغن داغ

مشخصات فنی بویلر روغن داغ در واقع گنجایش 100 هزار تا 5 میلیون کیلوکالری در ساعت می باشد. بنابراین این محصول در سه مرحله در بازدهی صد در صدی شامل دو نوع افقی و عمودی است.تمام ورق های به کاربرده شده در این دیگ ها در طراحی آبگیر، کوره اصلی، مخزن بازگشت و تیوب شیت ها از جنس ورق آتشخوار DIN1715517MN4 است. در واقع برای تهیه یک دیگ  از این جنس ورق بهره گرفته می گردد. این ورق از مقاومت کشسانی فوق العاده زیادی بهره می برد. در مورد جوشکاری قطعات موجود در این محصول نیز می بایست، بیان کرد که تمام جوش ها توسط جوشکاران حرفه ای که هر یک مدارک تایید شده استاندارد دارند، انجام شده است. در واقع در ساخت یک بویلر تمامی مراحل تحت نظر گروه کیفی و مطابق با استانداردهای جهانی پیش می رود.

بویلر روغن داغ

بویلر روغن داغ

بویلر روغن داغ

در مورد جوشکاری قطعات موجود در دیگ بخار نیز می بایست گفت که تمام این ها توسط جوشکاران حرفه ای که هر یک مدارک تایید شده استاندارد را دارا هستند، صورت گرفته است. در واقع در ساخت یک دیگ  تمامی مراحل زیر نظر گروه کیفی پیش می رود.

مزایا  بویلر روغن داغ

تولید حرارت کم در فشار کاری اندک

– جرم و رسوب نمی گیرد و کم شدن جابه جایی دما در این بویلر مزیت محسوب می گردد.

– نیازی به رسوب زدایی، دی اریتور، منبع کندانس و … نیست.

– فرسایش در بویلر روغن داغ پیش نمی آید، زیرا این بویلر از روغن های گرمایشی در ساختار خود دارد.

– ضد یخ زدن این محصول در وضعیتی که خاموش می باشد.

– این محصول کار را آسان می کند و نحوه نگهداری از آن نیز راحت می باشد.

– عمر مفید این دستگاه بسیار و دارای گواهی نامه استاندارد و اعتماد می باشد.

دیواره داخلی بویلر روغن داغ و دریچه خارجی آن با خاک، آجر و سیمان ضد اشتعال پوشیده شده است. این کار باعث افزایش عمر مفید دستگاه می شود. در این محصول برای کاهش هدر رفتن انرژی های حرارتی درون این بویلرها را با پشم سنگ یا پشم شیشه استاندارد با قطر دقیق می پوشانند. این روکش ها ورق های استیل قطور هستند. در واقع این دستگاه شامل تمام تجهیزات تنظیم اتوماتیک در خط تولید روغن داغ می باشد که این تجهیزات اعم از پرشر سوئیچ ها، گیج دمایی، فلو سوئیچ ها و … است که عملکرد سیستم را به طور دائمی نظارت می کند.

قیمت  بویلر روغن داغ

قیمت بویلر روغن داغ توسط سازندگان با توجه به سطح کیفی بالای تجهیزات بکار رفته در این محصول مناسب در نظر گرفته شده است. اما به دلیل نوسانات ارزی این قیمت دائما بالا و پایین می شود. دارای مدل های مختلفی است، که هر یک جهت امر خاصی ساخته و استفاده می گردد.  و این مدل ها بر اساس سطح کیفی بالا قیمت متفاوتی دارند. مثلا این محصول در کارخانجات مختلف نیز کارایی های بسیاری دارد. امروزه در هر کارخانه یک یا چند بویلر روغن داغ موجود می باشد.

هر چه تجهیزاتی که در این محصول استفاده می شوند، از سطح کیفی بالایی برخوردار باشند، این محصول قیمت بالاتری را به خود اختصاص می دهد. قیمت ها روز به روز افزایش یافته پس می بایست تمام تلاش خود را برای نگهداری این محصول نمود و مراقبت های زیادی در استفاده این محصول نمود. نحوه نگهداری و مراقبت ها در واقع مطابق استانداردهای جهانی تعیین شده است .

در نهایت با این بویلر کارهای بسیاری را میتوان پیش برد که هر کدام انواع مخصوص به خود را دارند. و شاید روز به روز بر این کارها افزوده گردد. بنابراین کاربردهای بسیار زیادی دارد که همین طور که از این محصول استفاده می شود، می بایست در نگهداری و مراقبت از این دستگاه نیز تمام تلاش خود را کنیم. و در استفاده هر چه بهتر این محصول بکوشیم و چه بسا در دنیای امروزی بسیاری از قابلیت های دیگر این دستگاه نیز ممکن است از دید همگان پنهان مانده باشد.

https://boileriran.com/product/%d8%a7%d8%b5%d9%88%d9%84-%d9%86%da%af%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%db%8c%da%af/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ