نحوه خرید تجهیزات سونا بخار

اگر که نمی توانید به مراکز سونا بروید، اما تمایل دارید مزایای سونا درمانی را تجربه نمایید، پیشنهاد ما به شما این است که از تجهیزات سونا بخار این مجموعه بهر‌ه مند شوید. به طور کلی، از تجهیزات سونا بخار برای سم زدایی بدن و کاهش چربی و کالری‌های اضافی استفاده می‌شود. همچنین این تجهیزات این توانایی را دارند که ذهن و بدن را التیام بخشیده و با کیفیت آروماتراپی خود، اثرات ذهنی آرام بخشی ایجاد نماید. علاوه بر این، به دلیل قابل حمل بودن تجهیزات سونا بخار، می‌توانید آن را در هر زمان و مکانی حمل کنید. جهت اطلاع از قیمت این تجهیزات و همچنین خرید آن پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

انواع سونا

سونا بخار در اصل اتاق یا کابینی است که به طور خاص برای حمام کردن  با بخار آب گرم طراحی شده است. لازم به ذکر است که سونا می‌تواند خشک یا مرطوب( یعنی با بخار) باشد و هدف اصلی آن سم زدایی بدن از طریق تعریق زیاد می‌باشد.  به بیانی دیگر، سونا یک حمام بخار است که در یک اتاق با دمای بسیار بالا انجام می‌شود. این فرایند، بسته به رطوبت نسبی می تواند مرطوب یا خشک باشد! با توجه به امکاناتی که می توانید در آن سونا بگیرید، می توان چندین نوع سونا را به شرح زیر متمایز نمود:

  • سونا با شومینه، اجاق گاز برقی و مادون قرمز برای سونای خشک: مهم‌ترین مشخصه این سونا، دمای متغیر80 تا 100 درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی بسیار کم(که به 20 درصد نمی رسد) می‌باشد.
  • سونای بخار: این سونا، شامل یک حمام بخار ، با دمایی به ندرت بیش از 60 درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی بسیار بالا و حدود 100٪ می‌باشد.

در یک طبقه بندی دیگر، انواع سونا را بر اساس امکانات لازم می‌توان به موارد زیر تقسیم کرد:

  • سونا با هیزم یا اجاق چوب سوز: طرح اصلی سونای خشک بوده و شامل یک محفظه چوبی است که که گرمای لازم  برای گرم کردن محفظه را از آتش، اجاق گاز یا اجاق هیزمی  که عموما با سنگ پوشانده شده است، تامین می‌کند.
  • سونا با اجاق برقی: در اواسط قرن بیستم، در کابین های سونای خشک، اجاق برقی جایگزین اجاق هیزمی گردید.در این نوع سونا، نیازی به خروج دود وجود نداشته و کنترل دما بسیار ساده است، زیرا دارای ترموستات و تایمر بوده و می‌توان آن را در هر مکانی نصب کرد.
  • سونای مادون قرمز: سونای مادون قرمز مختص سوناهای خشک می‌باشد. مشخصه این سونا این است که منبع گرمای آن یک اجاق مادون قرمز است که با استفاده از اشعه مادون قرمز که توسط سطح پوست جذب می شود، گرمای لازم ایجاد می‌شود. به بیانی دیگر، بر خلاف انواع دیگر سونا که در آن‌ها، بدن عمدتا با رسانایی و جابجایی هوای گرم و تا حدی با تشعشعات سطوح داغ کابین گرم می‌شود، در سونای مادون قرمز بدن توسط تابش مادون قرمز گرم می‌شود.
  • سونای بخار: شامل یک کابین با تجهیزات مولد بخار است که میزان بخار و دمای داخلی را کنترل و تنظیم می‌کند. در این سونا، دما بین 43 تا 46 درجه سانتی گراد با رطوبت نسبی 100 درصد متغیر می‌باشد. لازم به ذکر است که در سونای بخار، کابین به گونه‌ای طراحی شده است که چند نفر می توانند در آن نشسته و یا دراز بکشند.
سونا بخار

سونا بخار

فواید حمام بخار

مهمترین مزایای سونا بخار را می‌توان به این شرح ارائه داد:

  • پاکسازی سیستم تنفسی با تنفس هوای مملو از بخار
  • آبرسانی عمیق پوست
  • ایجاد فضایی آرامش بخش برای از بین بردن افکار منفی و ایجاد افکار مثبت

بهترین مرکز خرید تجهیزات سونا بخار

در نهایت لازم به یادآوری است که تجهیزات سونا بخار این مجموعه، راهکار مناسبی برای لذت بردن از یک محیط بخار دلپذیر است! بر همین اساس، در صورت نیاز به کسب مشاوره و همچنین خرید تجهیزات این نوع سونا می‌توانید با مشاورین فروش این مجموعه تماس بگیرید. شایان ذکر است که هنگام ارزیابی تجهیزات سونا بخار جهت خرید ، حتما انواع بادوام این تجهیزات و همچنین تجهیزات دارای گواهینامه‌های تضمین کننده ایمنی، مصرف انرژی کم و طراحی شده با فناوری پیشرفته را مدنظر قرار دهید. در نظر داشته باشید که  بخش پشتیبانی این مجموعه به صورت تمام وقت آماده رفع کلیه نیازهای اطلاعاتی شما در حوزه تجهیزات سونا بخار می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ