چرا از  بخار برای کارواش بخار استفاده می کنند؟

کارواش بخار روندی نوین در شستن خودرو می باشد، این کارواش با به کار بردن یک مخزن بخار که آب ورودی به آن به بخار مبدل می گردد و از طریق یک نازل بخار قادر است، ماشین مورد نظر را شست و شو و تمیز کاری کند.

با دقت بر روی شرایط کنونی و افزایش کارواش ها در سطح کشور میتوان به لزوم این کارواش ها پی برد. کاربرد بسیار زیاد بخار برای این نوع کارواش به دلیل موارد مفیدی است، که آن در شست و شو از خود به نمایش گذاشته است. اولین و مهمترین چیزی که در این کارواش ها افراد را در شرایط کنونی تحت تاثیر قرار می دهد، ضدعفونی شدن تجهیزات خودرو در این عملیات می باشد. البته این بخار همانطور که از امتیازاتی برخوردار است، از معایبی نیز برخوردار می باشد. برای تامین برق این کارواش ها  می بایست از طریق برق شهری به برق مورد نیاز کارواش بخار دست یافت.

.

دستگاه کارواش بخار در حال حاضر که طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. کارفرمایان جهت بالا بردن سطح کیفی شست و شو و کاستن از هزینه های مصرف آب برای راه اندازی این نوع کارواش ها که با بخار کار کند، تمام تلاش خود را می کنند. در واقع این کارواش با شست و شویی اساسی و ریز بینانه بر روی اکثر بخش های خودرو اثرگذار بوده و تمامی تجهیزات را شست و شو می دهد. همچنین بخار برای این نوع کارواش امری جدایی ناپذیر محسوب می شود. تمام روغن ها و چربی های موجود در خودرو را از بین می برد.

ماندگاری و استریل بودن این مکان ها توسط بخار بسیار بالاتر می رود و به مدت بیشتری این سطوح عاری از میکروب و آلودگی ها خواهند ماند. در واقع بخار بر تمام قسمت های نفوذ ناپذیر هم تاثیر و نفوذ می کند و آن قسمت ها را استریل و تمیز می نماید.

کارواش های قدیمی و آبی قابلیت شست و شوی تجهیزاتی مانند صندلی، توشویی خودرو را مثل کارواش بخار ندارند. به همین دلیل نیاز به این نوع کارواش همیشه احساس می گردد. بنابراین این کارواش ها در دنیای کنونی از استقبال فراوانی برخوردار شده اند. این کارواش ها از محبوبیت خاصی برخوردارند. زیرا سطح کیفی آنها در شست و شو حرف نخست را می زند.

کارواش بخار

کارواش بخار

 

مزایا و معایب بخار برای کارواش بخار

از مزیت های کارواش بخار میتوان به موارد ذیل اشاره نمود؛

این دیگ ها به صورتی طراحی و تولید می شوند، که کارکرد خوب و مطمئنی را از خود به نمایش بگذارند. همچنین می بایست جنس بسیار خوبی را برای این دیگ ها در نظر گرفت، البته این مواد می بایست از سطح کیفی بالا برخوردار شوند، تا در عملیات کارگاهی مطلوب عمل نمایند.

– قابلیت نفوذ بر تمامی تجهیزات و لوازم خودرو.

– استریل نمودن عمیق سطوح با کیفیت بسیار بالا.

– صرفه جویی در مصارف آب و هزینه های مربوط با آن.

– قدرت بالای شست و شو در کارواش بخار.

– شست و شوی نقاط غیر قابل دسترس و کوچک، حفره های ریز، مکان های نامحسوس از جمله کانال کولر، جلو پنجره، لای درب ها و … است.

مزایا و معایب  بخار برای کارواش بخار

– بوی نامطبوع باکتری ها و بد درون خودرو همچنین گرد و غبار موجود در آن را از بین خواهد برد.

– پولیش خودرو سبب از بین بردن آلودگی ها و ذرات چرب روی سطوح می شود و رنگ ماشین بسیار جلا داده می شود.

– در واقع در کارواش بخار همانطور که از اسمش پیداست باید به مواد پاک کننده و شست و شوی شیمیایی نه بگوییم و جایگزین مناسب تری برای این محصولات برگزینیم که همان بخار است. با استفاده از بخار به جای مواد شیمیایی دارای بو میتوان صاحب خودرو را شگفت زده نمود.

برای این کارواش نمیتوانیم عیوبی را بیابیم زیرا تا به حال هر چه بوده همه و همه فایده و برتری این کارواش بوده و بس، و واقعا معایب خاصی را در این نوع کارواش مشاهده ننموده ایم. در واقع این نوع کارواش ها شاید تنها عیب شان مصرف برق باشد، که برای تولید بخار از آن می بایست بهره برد وگرنه اشکال خاص یا عیوب ویژه ای که در این کارواش توجه را به خود جلب کند، وجود ندارد.

برخی فکر می کنند که این نوع کارواش رنگ بدنه ماشین را تحت تاثیر قرار می دهد، اما باید گفت که به هیچ عنوان این فکر درست نبوده و نیست و هیچ عیبی را نمی توان به این نوع کارواش نسبت داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ