چرا از بخار برای کارواش بخار استفاده می کنند ؟

یکی از بهترین شیوه هایی که برای شستشوی ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرد کارواش بخار می باشد. بخار به این دلیل که گاز می باشد و حالت فیزیکی ندارد می تواند به همه جا نفوذ پیدا کند و به خوبی شستشوی ماشین را انجام دهد. شما می توانید با استفاده از بخار داخل ماشین، داخل موتور و بسیاری از سوراخ هایی که درون ماشین وجود دارد را شستشو دهید. صرفه اقتصادی که در کارواش همراه با بخار وجود دارد بسیار زیاد است و به همین دلیل بیشتر افراد از این روش برای شستشوی ماشین ها استفاده می کنند. آن دسته از کارواش هایی که نانو بخار دارند عملکرد قوی تری را برای شستشوی ماشین از خود نشان می دهند.

بسیاری از افراد شاید بر این باور باشند که کارواش بخار تنها برای شستشوی ماشین ها مورد استفاده قرار بگیرد. ولی باید بدانی این وسیله برای شستشوی بسیاری از دستگاه های صنعتی دیگر هم مورد استفاده قرار می گیرد. قدرت پاک کنندگی این کارواش بسیار زیاد است و به همین دلیل شما باید به خوبی بدانید وارد درز بیشتر دستگاه های صنعتی می شود. بنابراین برای اینکه دستگاه های صنعتی را به خوبی شستشو دهند از این کارواش استفاده می کنند. برخی از مهمترین مزیت هایی که دستگاه مورد نظر دارد را در ادامه بیان می کنیم.

کارواش بخار

کارواش بخار

مزیت های کارواش بخار چیست ؟

برخی از افراد بر این باور می باشند که دمای زیاد درونی کارواش بخار ممکن است به خودرو و دستگاه های صنعتی دیگر که با کارواش شستشو داده می شوند آسیب وارد سازد. ولی شما باید بدانید رنگ کوره ای خودروها و دستگاه های صنعتی تا 400 درجه می توانند گرما را تحمل کنند. کارواش ها تا 120 درجه حرارت دارند که اگر این حرارت درون شلنگ برود فشارش کمتر می شود. در واقع شما باید بدانی حرارت درون دستگاه آسیبی به ماشین وارد نمی سازد. برخی از اصلی ترین و مهمترین مزیت هایی که این دستگاه دارد و شما زمان خریداری آن باید به خوبی آنها را بشناسید عبارت است از :

  1. مصرف آب کمتر :

یکی از مهمترین مزیت هایی که کارواش بخار دارد مصرف کم آن می باشد. در واقع باید بدانید مصرف آب درون این دستگاه بسیار پایین می باشد و بیشتر بخار حاصل از آب برای شستشو به کار برده می شود. شما می توانید با پر کردن مخزن درون کارواش چندین خودرو و همچنین دستگاه های صنعتی را به خوبی شستشو دهید. این مزیت از نظر انرژی مصرفی آب اهمیت بسیار زیادی دارد.

  1. از بین بردن باکتری ها و بوی بد درون ماشین :

بعد از مدتی ممکن است که داخل ماشین و همچنین دستگاه های صنعتی گردو خاک بگیرند و یا بوی بدی بدهند. شما با دست این گرد و خاک و عامل بوی بد را نمی توانید از بین ببرید. به همین دلیل بهتر است که قسمت های متنوع ماشین را با استفاده از بخار کارواش به خوبی تیز کنید. شما می توانید بوی بدن درون ماشین را با استفاده از بخار دستگاه محو نمایید.

  1. پولیش خودرو :

پولیش خودرو با استفاده از بخاری که درون کارواش وجود دارد به خوبی شستشو داده می شود. هر نوع کثیفی و چربی را شما می توانید با استفاده از کارواش بخار از بین ببرید.

  1. به مواد شوینده نیاز ندارد :

شما درون این دستگاه نیاری نیست که مواد شوینده بریزید، چرا که تنها بخار به خوبی قادر است ماشین و یا دستگاه های صنعتی را به خوبی تمیز کند. شما بعد از اینکه شستشوی دستگاه و ماشین مورد نظر خود را با این کارواش انجام دهید از کارکرد بی نظیر آن بدون شک لذت خواهید برد. شما تنها کافی است که دستگاه را به برق بزنید و از آن استفاده نمایید. برخی از دستگاه های شستشو دهنده با استفاده از مواد کار می کنند و شما باید درون آنها مواد شوینده بریزید.

قیمت و هزینه خریداری کارواش بخار :

هزینه ای که شما برای خرید کارواش بخار باید پرداخت کنید به نوع دستگاه بستگی دارد. برخی از دستگاه ها کارایی بسیار خاصی دارند که شما می توانید آنها را با بهترین قیمت برای شستشوی ماشین های بزرگ و دستگاه های صنعتی خریداری کنید. برخی از آنها هم اندازه کوچکی دارند که شما می توانید برای مصرف خانگی آنها را خریداری کنید. منبع آب درونی آنها به مخزنی که درونشان نصب شده است بستگی دارد.

در صورتی که می خواهید کارواش های بخار را خریداری کنید باید به خوبی ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهید. دقت داشته باشید که برخی از آنها برای کاربرد مد نظر شما مناسب نمی باشند و به همین دلیل بهتر است که به خوبی کاربرد آنها را مورد بررسی قرار دهید. هزینه ای که که شما به عمده فروشان برای خرید دستگاه ارائه می دهید بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ