چرا دیگ روغن داغ دمای بالاتری از بخار دارد

دیگ روغن داغ یا همان بویلرروغن چیست ؟ در این دستگاه روغن به عنوان یک انتقال دهنده نیرو استفاده می شود که درون دیگ بر اثر حرارت غیر مستقیم بین ماردون ، ماردون های بویلر به حرکت در می آید و پس از اینکه به نقطه جوش رسید باعث به حرکت درآمدن و انتقال قدرت می شود. کارایی این دیگ با دیگ بخار یکسان است اما قدرت این دیگ بالاتر است. در این مقاله در مورد بویلر روغن داغ ، سوخت مصرفیشان و هر آنچه که در مورد دیگ روغن است را ارائه خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

اجزای دیگ روغن داغ یا بویلر

یک پوسته اصلی و ظاهری دارد زیر پوسته اصلی یک ماردون برای گردش روغن تعبیه شده است. یک پمپ برای گردش روغن داخل ماردون وجود داشته که وظیفه توزیع یکسان روغن در همه جای ماردون بر عهده دارد و با تناسب مخزن این دیگ یک مشعل با قدرت مناسب وجود دارد.  روی پوسته گژهایی وجود دارد که وظیفه آن ها نشان دادن فشار روغن است.

دمای استاندارد این دیگ بین 150 الی 300 درجه سانتی گراد است که این دمای بالا در فشار کار پایین امکان پذیر می باشد. اگر به دما یا حرارت بالاتری نیاز باشد باید طبق استانداردهای تعریف شده بر اساس قدرت بویلر روغن داغ  و روغن حرارتی مخصوص دستگاه استفاده شود. با توجه به مستهلک بودن و خطراتی که در سیستم به وجود می آید، ارتقای قدرت توصیه نمی شود.

"<yoastmark

انواع سوخت دیگ روغن داغ

برخی از بویلرها گازسوز برخی گازوئیل و برخی دوگانه سوز هستند. برخی از دیگ های روغن داغ حتی سه گانه سوز یعنی مازوت و گازوئیل و گاز هستند.

در حین استفاده از بویلر رعایت چه نکاتی الزامی است ؟

احتمال خطر هنگام استفاده از بویلر روغن بسیار زیاد است از همین رو رعایت نکات ایمنی از الزامات کار با این دستگاه است و اصلا نباید این مورد را نادیده گرفت.

چنانچه به مسائل ایمنی اهمیت ندهید امکان انفجار این دیگ را افزایش می دهید. آتش سوزی های بسیار شدید ناشی از رعایت نکردن ایمنی استاندارد است. در پی آن نیاز به پرداخت هزینه های بسیار گزاف هستید.

سوخت مصرفی این دستگاه با بالا رفتن دما فعال می شود در نتیجه چنانچه در سیستم دیگ بخار مشکلی بروز کند آتش سوزی رخ خواهد داد.

با توجه به خطرات احتمالی به موارد زیر توجه کنید.

به کیفیت ورق و لوله های این دیگ توجه کنید همچنین ضخامت لوله ها مهم است. بی کیفیتی و ضخامت کم لوله ها از عمر دیگ روغن داغ می کاهد.

تمام مراحل تولید باید بر اساس استانداردهای مشخص شده پیش رود در غیر این صورت خطرات جانبی موجب آسیب جانی و مالی بسیاری می شود.

افرادی که قصد خرید دیگ روغن داغ کرده اند به استاندارد محصول توجه داشته باشند همچنین کارخانه تولید کننده کیفیت محصول شده را ضمانت دهد. سیستم گرمایشی حاکم بر این دیگ در صنعت های مختلف کاربرد دارد. گرما و حرارت دیگ  روغن داغ نسبت به دیگ بخار و دیگ های آب قابل مقایسه نیست . حرارت این دستگاه بسیار زیاد بوده و کاربرد فراوان دارد.

کاربرد دیگ بخار و بویلر روغن داغ در واقع یکی است اما مزایای بویلر روغن داغ بالاتر است مثلا اولین نکته می توان به ایمنی و استانداردهای بویلر روغن داغ بسیار مطمئن اشاره کرد. دیگ بخار برای عملکرد مناسب به فشار قابل توجهی نیاز دارند اما سیستم بویلر روغن داغ بدون نیاز به فشار گرمای لازم را تولید می کنند.

دیگ روغن داغ

خرید و فروش این دیگ به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق کارخانه های تولیدی صورت می گیرد. کارخانه های تولیدی با هدف بهره برداری فراروان بویلر روغن داغ ، این دستگاه را به وسیله ی تجهیزات لازم و نیروی انسانی کار بلد تولید می کنند.

 پس از تولید برای معرفی سایت اینترنتی راه اندازی می کنند تا اولا فعالیت های کارخانه و شرکت را به عموم مردم معرفی کنند و هم مشتری بتواند عکس و ویژگی های دستگاه را مشاهده و بررسی کند. برای لیست قیمت بویلر می توانید به کارخانه های تولیدی تماس بگیرید و لیست قیمت را از تولید کنند تحویل گیرید همچنین می توانید با خرید آنلاین و غیر حضوری در مورد کیفیت دستگاه مطمئن شوید و با پرداخت مبلغ واریزی دستگاه مورد نظر را خریداری نمایید.

.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ