چقدر سرمایه برای کارواش بخار احتیاجه

هنوز افرادی هستند که نمی دانند کارواش بخار چیست  و با داشتن چه مقدار سرمایه می توان نسبت به راه اندازی آن اقدام کرد، باید بدانید که بخار می تواند یک عامل بسیار موثر برای شستشو باشد بخار با ویژگی های مثبتی که دارد می تواند سطح وسیع را با فشار و دمای مناسب در حداقل زمان تمیز کند و این در حالی است که مصرف انرژی با بخار بسیار کمتر و به صرفه تر خواهد بود.

کارواش بخار برای خدمات مختلفی از جمله شستشوی انواع اتومبیل استفاده می شود، علاوه بر این، شما به راحتی می توانید انواع دستگاه های مختلف کارخانجات را به کمک دستگاه بخار شستشو دهید.

 راه اندازی کارواش نیازمند سرمایه اولیه است و این موضوع در مورد همه انواع کارواش صادق است ولی با یک تحقیق کوچک و کسب اطلاعات متوجه خواهید شد که کارواش بخار نسبت به سایر کارواش ها ارجحیت دارد و می تواند بهترین گزینه برای راه اندازی باشد.

شما تنها هنگام راه اندازی کارواش به سرمایه اولیه نیاز دارید ولی بعد از مدتی چندین برابر درآمدی که برای راه اندازی مصرف کرده اید را دریافت می کنید و سود شما از فعالیت در کارواش بخار بسیار زیاد خواهد بود.

راه اندازی کارواش بخار نسبت به راه اندازی سایر انواع کارواش ها به صرفه تر است و علاوه بر این می توان گفت که سود و درآمد ناشی از فعالیت کارواش بخار نسبت به سایر کارواش های رایج بیشتر است.

تمام صنایعی که به کمک بخار در حال فعالیت هستند سود زیادی بدست خواهند آورد زیرا دیگ بخار بهترین منبع برای گرمایش است. این نکته مهم در مورد دستگاه های سازنده بخار در ایران وجود دارد و آن هم برتری این دستگاه نسبت به نمونه های خارجی است.

چقدر سرمایه برای کارواش بخار احتیاجه

نکاتی در مورد کارواش بخار

در دنیای امروز مسئله کمبود آب به یک بحران جدی تبدیل شده است، همانطور که می دانید شستشو ماشین و خودرو های مختلف به مصرف آب نسبتا بالایی نیاز دارد و این در حالی است که بخار می تواند در مدت زمان کمتری خودرو را تمیز کند و آب کمتری مصرف شود به همین خاطر می توان گفت که استفاده از بخار در صنایع منجر به کاهش مصرف آب و انرژی شده است.

مصرف برق همانند مصرف آب نسبت به سایر کارواش ها در کارواش بخار بسیار کمتر است و این موضوع موجب می شود تا بسیاری از هزینه های شما به حداقل برسد. آب مصرفی تا حد زیادی دارای فلزات سختی نظیر کلسیم و منیزیم است به همین خاطر ممکن است منجر به پدید رسوب گچی در دیگ بخار شود به همین خاطر باید از تجهیزاتی برای از بین بردن سختی آب استفاده کنیم تا از تولید رسوب در لوله ها جلوگیری شود. در کارواش بخار تجهیزات مشخصی باید قرار داده شود که شاید در وهله اول برای شما گران به نظر بیاید ولی به جرات میتوان گفت که شما مبلغ بسیار کمتری برای تجهیزات این نوع کارواش پرداخت خواهید کرد.

.

کارواش بخار

کارواش بخار

زیرا سایر کارواش ها به دلیل مصرف انرژی بالایی که دارند مدام از تجهیزات گران قیمت استفاده خواهند کرد پس می توان گفت که شما برای راه اندازی کارواش بخار سرمایه بسیار مناسب تر و قابل قبول تری را تقبل خواهید کرد و مرور در این حرفه پیشرفت می کنید و تمام هزینه های خرج شده به حساب شما برمیگردد.

بخار از جدیدترین روش ها برای راه اندازی کارواش به حساب می آید، کیفیت شستشو به کمک بخار نسبت به سایر روش ها بیشتر است بنابراین صاحبان خودرو ترجیح می دهند تا وسایل نقلیه خود را به کمک بخار شستشو دهند و بازه زمانی مورد نیاز برای شستشو خودرو بسیار مناسب است و شما در حداقل زمان می توانید خودرو خود را تمیز کنید.

به کمک بخار، آلودگی صوتی به دلیل استفاده از تجهیزات مورد نیاز برای شستشو کاهش پیدا می کند و بخار هیچ گونه آسیبی به بدنه خودرو وارد نمی کنند، گاه به دلیل شستشو مکرر رنگ بدنه کدر می شود و این در حالی است که بخار این مشکل را برطرف کرده و هیچ گونه آسیبی به وسیله نقلیه وارد نمی کند.

 با توجه به این همه نکات مثبت و ویژه در مورد استفاده از بخار برای شستشو وسیله نقلیه نتیجه میگیریم که می توان با یک سرمایه مناسب، کارواش ویژه و درجه یک برای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ