کاربرد دیگ بخار در کارواش 1

امروزه کارواش ها یکی از کسب و کارهای پر سود هستند. معمولا کارواشها بعد از خریدن یا اجاره زمین، و تامین تجهیزات اولیه کارواش، درآمد قابل توجهی نسبت به هزینه ماهانه شان دارند. اگرچه این درآمد و هزینه ماهانه نسبت به نوع کارواش که از نوع سنتی باشد یا از نوع کارواش مدرن( یا کارواش بخار )، متفاوت است. /دیگ بخار

کارواش بخار بویلر ایران نسبت به کارواشهای سنتی هزینه کمتری دارند، کیفیت شست و شو در آنها به شدت بالاتر است. (چون بخار به منافذ نفوذ میکند در حالی که فشار اب این قابلیت را ندارد)، معایب استفاده از مواد نانو مثل بردن رنگ ماشین را ندارد، و همچنین درآمد آنها از کارواشهای سنتی بالاتر است.

.

در کارواشهای سنتی معمولا کارواشداران روزانه هزینه ثابتی را بابت تامین آب میپردازند. در شستوشوی سنتی با واتر جت که از فشار آب برای نظافت استفاده میکند. تقریبا به ازای هر خودرو بین ۸۰ تا ۱۲۰ لیتر آب نیاز است. هزینه تخمینی تامین آب به نسبت موقعیت جغرافیایی کارواش و میزان دسترسی به آب در آن محیط بستگی دارد. در بعضی از کارواشها هزینه تامین آب به صورت روزانه حدود ۱۰۰ هزار تومان است، معادل سه میلیون تومان در ماه.

از آنجا که برای نظافت هر خودرو به طور متوسط ۱۰۰ لیتر آب مصرف میشود، اگر فرض کنیم در بدترین حالت تنها ۲۰ خودرو در روز شستوشو شود، ۲۰۰۰ لیتر پسآب تولید میشود که حل معضل این حجم از پسآب و آلودگی ناشی از پاشیدن آب در حین شستوشو یکی دیگر از معضلات و هزینه های تحمیلی به کارواشهای سنتی است. در شهرهای بزرگ، شهرداری به این پسآب برچسب پسآب شیمیایی اطلاق میکند و عوارضی را هم به صورت سالانه بر کارواش ها تحمیل میکند.البته قیمت ها هر سال بالا و پایین میشود /دیگ بخار

 

راه اندازی کارواش نانو بخار ( carwash )

بدون نیاز به تخصص زیاد و بدون ریسک با درآمدی عالی و پرسود ، اگر به دنبال یک شغل پردرآمد هستید. ما به شما پیشنهاد می کنیم نخستین کارواش بخار را راه اندازی کنید و ماهیانه درآمدی بالاتر از پنج میلیون تومان داشته باشید

از مزیت های این شغل می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • بدون نیاز به فضای زیاد و حفر چاه آب
  • به دلیل استفاده از کارواش بخار ، کیفیت شست و شو بسیار خوب بوده و هیچ نوع کثیف کاری ، پساب و فاضلاب نداشته و نیازی به استفاده از شامپو و مواد شوینده نیست و عمل آنتی باکتریال و میکروب زدایی به راحتی انجام می گردد .
  • در مقایسه با سایر کارواش ها نیاز به فضای زیاد ، قبض آب و برق ، حفر چاه و کانال کشی و سیستم تصفیه آب خروجی نیست .
  • بدون هیچ نوع دغدغه و دردسر های اداری و مراحل اداری
  • هیچ نوع مشکلی از نظر فروش با چک و سفته نداشته و درامد آن به صورت نقدی و روزانه بوده و با نوسان قیمت بازار و افزایش دلار و تورم دچار نوسان نمی شود . /دیگ بخار
  • از بهترین مزایای این شغل این است که امنیت شغلی آن بالا بوده و به تخصص زیادی نیار ندارد .

** کارواش بخار در مقایسه با سایر کارواش ها دارای سرعت و کیفیت بیشتری بوده ، از این رو دارای درآمد بیشتری می باشد ، کافی است مقایسه کنید **

 

 

ویژگی های کارواش بخار سیار :بویلر ایران

– دارای دو نوع بخار خشک و مرطوب

– قابلیت حمل آسان

– امکان استفاده برای شستشوی مبل

– بخار دهی پیوسته و پرفشار با فشار کاری ۶ بار

– دارای سیستم کارکرد اتوماتیک

– دارای سیستم هشدار صوتی

.

– شستشوی موتور خودرو بدون ایجاد مشکل برای سیستم برقی خودرو

– جلای فوق العاده رنگ خودرو

– آنتی باکتریال و میکروب کش قوی و از بین برنده بوی نامطبوع (مانند بوی سیگار)

– بدون نیاز به حفر چاه پساب و فاضلاب

– از بین برنده ی تمامی لکه ها حتی قیر

– کارکرد دستگاه با مشعل گاز و گازویل

 

کارواش بخار

برای تامین برق مورد نیاز نیز دستگاه کارواش بخار به برق شهری متصل میشود. ارسال به تمام شهرهای ایران  کارواش بخار در تهران با توجه به افزایش استفاده از کارواش بخار و آگاهی عموم مردم از کاربرد این محصول ، شما مشتریان نیز با خرید و راه اندازی کارواش بخار سهمی در این بازار رو به رشد داشته باشید . شرکت ما با خدمات قبل و بعد از فروش خود توانسته تمامی مشتریان خود را راضی نگه دارد. برای خرید تماس بگیرید با شرکت بویلر ایران و از شرایط ویژه فروش ما مطلع گردید. شرکت فناوران برای رفاه شما و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه کارواش نانو بخار را به صورت اقساطی نیز به فروش می رساند . کارشناسان ما با افتخار آماده ی شنیدن صدای گرم شما هستند. همین حالا تماس بگیرید . با تشکر از انتخاب شما و حمایت از تولید ملی . /دیگ بخار

 

 

 

مقایسه دستگاه های کارواش نانو بخار بویلر ایران با دستگاه های کارواش آبی

کارواش های قدیمی که با آب کار می کردند. و حتی کارواش های به نسبت به روز تری که فقط با بخار کار می کنند. توانایی شستشوی صندلی ها و توشویی ماشین یا به اصطلاح صفر شویی خودرو را به نحوی که دستگاه های کارواش بخار سیار و ثابت امروزی انجام میدهد ، ندارند. به همین سبب بخارشویی همیشه نیازی ملزم است. تقاضای مشتریان برای خرید و استفاده از این گونه کارواش ها نیز به طور روز افزون در حال افزایش است. کیفیت شستشو با کارواش نانو بخار حرف اول را میزند، قدرت بالای شستشوی. نقاط ریز و نقاطی که امکان دسترسی به آن ها وجود ندارد. مثل کانال کولر، مقابل پنجره ها، لای درها و غیره شاهدی بر این مدعاست.

بعضی ها معترضند که حرارت بالای دستگاه ها ممکن است. به خودرو صدمه بزند. در پاسخ باید گفت: در صورتی که از این دستگاه ها به صورت صحیح استفاده کنید، مشکلی پیش نخواهد آمد. چون تنظیمات درست است که دمای خروجی بخار از دستگاه بالا است ، ولی طوری نیست که بخواهد به خودرو آسیبی برساند. رنگ کوره ای ماشین تا ۴۰۰ درجه دما را تحمل می کند. و خودرو هایی که جدیدا رنگ شده اند تا ۲۵۰ درجه. در حالی که دستگاه های کارواش بخار ۱۲۰ درجه حرارت دارد و مسیرش تا به انتهای شلنگ باعث افت دمای شدید آن می شود. به طوری که کوچکترین آسیبی حتی بر روی قطعات فایبر گلاس هم به وجود نخواهد آمد. پس هیچگونه نگرانی ای بابت خرید این دستگاه ها نداشته باشید. و با خیال راحت می توانید از آن ها استفاده نمایید. /دیگ بخار

.

با در نظر گرفتن قدرت بسیار بالای کارواش های نانو بخار در پولیش خودرو، به راحتی و آسانی سطح ماشین از هر نوع کثیفی و چربی پاک شده و رنگ ماشین پس از کارواش جلایی مجدد خواهد یافت. در استفاده از این تجهیزات فوق حرفه ای و تخصصی، به هیچ عنوان هیچ گونه ماده ی شوینده ای لازم نیست. و تنها کافیست دستگاه را به برق زده و شروع به پاک کردن ماشین کنید.

کارواش بخار یک سیستم نوین در شستشوی خودرو است. که با استفاده از مخزن بخار، که آب ورودی در آن به بخار مبدل می شود. و از طریق یک نازل، می توان خودروی مورد نظر را مورد شستشوی هر چه سریع تر و تمیز تر قرار داد. با در نظر گرفتن ظرفیت دستگاه ها قیمت خرید آن متغییر خواهد بود. ولی قیمت خرید این دستگاه براساس عوامل مختلف متفاوت است، پس خرید این گونه تجهیزات حرفه ای بنا به نیاز خریدار صورت می گیرد.

 

مزایای کارواش بخار نانو

قیمت بویلر بخار کارواش

بویلر بخار

کارواش های نانو بخار از جدیدترین تکنولوژی ها در عرصه نظافت خودرو به حساب می آیند. و از مزیت ها و نقاط قوت قابل ملاحظه ای برخوردار هستند؛ از جمله مزایای استفاده از این تجهیزات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کیفیت بسیار بالا در شستشو و نظافت خودرو: به دلیل استفاده توام از بخار و ذرات پاک کننده نانو، راندمان استفاده از این دستگاه ها بسیار بالاست؛ این دستگاه ها می توانند به بهترین شکل رضایت مشتری را جلب کنند.
  2. سرعت بالای شستشو: بر خلاف روش های سنتی شستشوی ماشین، این دستگاه ها می توانند. در اندک زمانی کار نظافت خودرو را به انجام برسانند؛ و در عین حال کیفیت بسیار بالاتری هم داشته باشند.
  3. استفاده برای انواع ماشین ها: دستگاه های کارواش نانوی امروزی، از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و می توانند. هم برای نظافت خودرو و هم سایر ماشین ها به کار بروند. از این دستگاه ها می توان برای شستشو و پاکیزگی قطعات مکانیکی در تعمیرگاه ها و ماشین های صنعتی نیز استفاده کرد.
  4. قابلیت شستشوی بخش های مختلف خودرو: استفاده فناوری نانو بخار بهترین گزینه. برای نظافت خودرو است. چرا که هم برای روشویی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و هم برای شستشوی سایر بخش های ماشین؛ از جمله برای پاکیزه کردن داخل خودرو و اتاقک سرنشینان (صفرشویی) و مهم تر از آن، موتورشویی. موتور خودرو دارای لکه های چربی و روغنی سرسختی است که به سادگی پاکیزه نمی شوند، از سویی دیگر آسیب پذیری قطعات الکترونیکی موتور. خودرو نسبت به آب و رطوبت را باید در نظر داشت. بنابراین آب و روش های سنتی نمی توانند گزینه مناسبی برای پاکیزه سازی موتور باشند. اما با استفاده از فناوری نانو بخار می توان سخت ترین لکه ها و روغن ها را از موتور و قطعات داخلی خودرو جدا کرد؛ بدون آن که آسیبی به آن ها برسد. دمای بالا و فشار قوی این فناوری نظافت را هم تسهیل کرده و سریعتر می کنند.
  5. سازگاری بالا با محیط زیست: یکی دیگر از مزایای چشمگیر و مهم دستگاه های نانو، سازگاری بالای آن ها با محیط زیست یا Eco-friendly بودن آن هاست. این دستگاه ها با تنها حدود 3 لیتر آب می توانند یک خودرو رو پاکیزه کنند؛ بنابراین به شکل پررنگی. باعث صرفه جویی در مصرف آب می شوند. هم چنین پساب و کف حاصل از این روش ناچیز است. /دیگ بخار
  6. عدم نیاز به استفاده از مواد شوینده مصر و خطرناک
  7. لوازم جانبی متنوع به منظور نظافت بخش های مختلف
  8. ضد عفونی کردن و استریل کردن سریع سطوح مختلف
  9. دارای کنترل پنل آسان
  10. سهولت در استفاده از دستگاه
  11. کارایی فوق العاده و طول عمر بالای دستگاه ها
  12. تمامی این مزایا باعث می شوند فناوری شستشو با نانو بخار، گزینه ای مناسب برای نظافت خودرو و به ویژه کارواش بخار سیار به حساب بیاید.

امکان شستوشوی موتور خودرو

نظافت کامل موتور خودرو و کانال کولر بدون آسیب رسانی به قطعات

 

معایب کارواش بخار

کارواش بخار مثل کارواشهای سنتی صدای زیادی تولید میکند! البته این مشکل برای کارواشهایی که به دور از اماکن مسکونی هستند. قابل اغماض است، اما اگر در مجاورت شما یک آپارتمان یا منزل مسکونی وجود دارد، بهتر است پیش از احداث کارواش بخار، با کارشناسان ما مشورت کنید تا با بعضی اصلاحات مهندسی، صدای منتشر شده از کارواش شما به حداقل برسد و مزاحم همسایگان نشود.

همچنین ممکن است شست و شو با بخار در اوایل کار برای کارگران سخت باشد. به همین دلیل شرکت استیم پاور با طراحی دوره های آموزشی تخصصی کارواش بخار، به همراهان خود یاری میرساند تا از ابتدای تاسیس کارواش بخار، به صورت کاملا حرفه ای و در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود سرویس رسانی کنند.

همچنین کارواش بخار به دلیل استفاده از مخزن پرفشار برای نگهداری بخار، و استفاده از سوخت برای تولید این بخار، اگر دارای کیفیت لازم و قطعات مطمئن نباشد میتواند خطرآفرین و قابل انفجار باشد. متاسفانه در بعضی دستگاه های تولیدی در ایران از شیرهای نامرغوب، پرشر کنترلر های غیراستاندارد و مواردی دیگر از تقلب مشاهده میشود. که احتمال انفجار دستگاه را افزایش میدهد.

.

بخار خشک قابلیت رفع کثیفی های شدید بدنه را ندارد و به همین دلیل به بخار مرطوب قابل تنظیم شدن نیاز داریم تا بتوانیم بدون استفاده از مواد شیمیایی و استفاده از واترجت، بطور کامل نظافت را انجام دهیم. استیم پاور مفتخر است با استفاده از طراحی مهندسی خود، توانسته است دو خروجی بخار خشک (سوپر هیت) و نیز بخار مرطوب قابل تنظیم را در یک دستگاه کارواش بخار واحد تعبیه کند. با این توضیح که بخار خشک (سوپر هیت) برای موتورشویی و توشویی خودرو استفاده میشود که رطوبت آن زیر ۵ درصد است و بخار مرطوب مخصوص شستشوی بدنه میباشد اگرچه سطح را خیس میکند اما پساب تولید نمیکند.

اگر قطع و وصل کردن بخار دستگاه کارواش بخار نیاز به دسترسی به خود دستگاه داشته باشد، کار در موقع شست و شو بسیار سخت تر میشود. در این حالت زمان شست و شو و نیز بخار هدر رفته افزایش پیدا میکند و به دلیل افزایش سختی قطع و وصل کردن، ممکن است کار با دستگاه هم دشوارتر شود. به همین دلیل دستگاه های استیم پاور با استفاده از انواع مختلفی از لنس ها و تفنگی های مخصوص به کاربر این امکان را میدهد که در هر زمان قطع و وصل بخار را انجام دهد و در واقع عملیات قطع و وصل بخار فقط با یک سوییچ الکتریکی انجام میشود. توجه کنید لنس تفنگی بخار با آب تفاوت دارد.

.

موضوع وزن و ابعاد دستگاه کارواش بخار یکی دیگر از معایب آن است. شرکت استیم پاور برای رفع این مشکل از سه راهکار استفاده کرده است:

الف) تولید دستگاه کارواش بخار به صورت عمودی که فضای کمتری میگیرد

ب) تعبیه دستگاه کارواش بخار در فضایی مثل موتور خانه و لوله کشی تا ورودی هر دهنه کارواش

ج) طراحی و ساخت دستگاههای پورتابل و قابل حمل با ظاهری زیبا و سوخت تمام برقی همچون SP50 و SP150

عیب دیگر استفاده از دستگاه کارواش بخار جمع شدن رسوب در لوله های آب و بخار دستگاه بخار است. که باعث کاهش کیفیت عملکرد دستگاه میشود. جهت رفع این مشکل باید از سیستم فیلتراسیون مخصوص آب استفاده کرد.البته این موضوع مختص به کارواش بخار نیست و دارندگان واترجت و نسلهای قدیمی تر کارواش هم باید آن را رعایت کنند.

برخی از سوالات شما که ممکن است بپرسید :کارواش بخار

کارواش بخار چیست ؟

کارواش بخار یک سیستم جدید در بحث شستشوی ماشین می باشد که با استفاده از یک مخزن بخار که آب ورودی به آن به بخار تبدیل میشود. و از طریق یک نازل توسط این بخار می توان خودروی مورد نظر را مورد تمیزکاری و شستشو قرار داد .

معایب و مزایا کارواش بخار چیست ؟

در اصل برخلاف برخی که فکر میکنند کارواش بخار باعث از بین بردن رنگ بدنه خودرو می شود. اصلا و ابدا این موضوع صحت ندارد و هیچ عیبی این سیستم ندارد . مزایا کارواش بخار هم فراوان می باشد که می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

قیمت دستگاه کارواش بخار چقدر است ؟

با توجه به نوع ظرفیت کارواش بخار قیمت متغییر می باشد ولی قیمت از هفت هشت میلیون شروع میشود تا سی میلیون تومان ، شما بنا به نیاز خودتون میتونید قیمت مقرون به صرفه تر را انتخاب کنید . برای خرید زنگ بزنید .

 

قبل از خرید  و سرمایه گذاری

اولین در شهر خود باشید با راه اندازی کارواش بخار سیار یک کسب و کار خوب برای خودتان مهیا کنید . همیشه در هرکاری خلاقیت و ایده پردازی باعث موفقیت و پیشرو گرفتن از رقبا در آن صنف میشود . کارواش های سنتی در سالهای اینده کامل حذف خواهند شد همین امروزه هم می بینیم. با ایجاد نرم افزار ها و سایت های کارواش سیار خیلی از مردم از این کارواش ها استقبال کرده اند چرا که اکثر نمی خواهند وقت خود را بیهوده تلف کنند و دوست دارند که ماشینشان در محلی که هستند. شستشه شود بنابراین شما می توانید با ایجاد کارواش بخار و چندی تبلیغات به درامد بالا برسید . و امروز وقت این کاراست چرا که هنوز به قول معروف دست بالای دست تو این کار زیاد نشده است .

در کارواش بخار سیار روی ، کارواش را با تمام تجهیزات آن بر روی وانت سوار می کنند. تا بتوان از این محصول در هر مکان و محلی به راحتی استفاده کرد . برای این کار هم چنین باید تانک ذخیره آب و مخزن ذخیره سوخت پر باشند . در این روش تجهیزات به وسیله مدار فرمان مخصوص بصورت تمام اتوماتیک کنترل می شوند. و همچنین لوله کشی و اتصالات خروجی بخار و مدار کار دستگاه نصب می گردد.

.

قبل از هر چیزی باید بگوییم که هزینه راه اندازی کارواش بخار نسبت به سایر کارواش ها از جمله کارواش اتوماتیک و کارواش سنتی ، بسیار بسیار پایین بوده و سطح سود بیشتری دارد. و قیمت بویلر بخار و هزینه راه اندازی کارواش نانو بخار هر چه باشد به دلیل سود بالایی که پس از راه اندازی احداث و شروع کار به دستتان می رسد. و بازگشت اقتصادی سریع آن، ناچیز است. دستگاه کارواش بخار ساخت ماشین سازی های ایران براساس گزارشات شرکت ها به مراتب از دستگاه های کارواش بخار خارجی برتر بوده و قیمت پایین تری نسبت به آن دارد. دستگاه کارواش نانو بخار برای راه اندازی خدماتی به ماشین ها می تواند در مناطق صنعتی شهر که بیشتر تعمیرگاه ها و خدماتی های ماشین آلات سبک و سنگین قرار دارد باشد . /دیگ بخار

.

آیا از کارواش بخار تنها برای شستشو ماشین استفاده میشود ؟ قطعا جواب نخیر است شما می توانید. با خرید کارواش نانو بخار سیار و راه اندازی و احداث آن از راه های مختلف از طریق شستشوی بخارشوی به درامد برسید بر فرض مثال انواع کارخانجات کارگاه ها و … بدشت برای پاک کردن. دستگاه های خود نیاز دارند. تا دستگاه هایشان شستشو شود. شما می توانید با حضور در محل اقدام به شستشو با دستگاه بخار نمایید . همان طور که گفتیم تنها دستگاه نانو بخار به کارواش محدود نمی شود. و از ان برای مصارف مختلف مثل قطعه شویی و … نیز می توانید استفاده کنید .  قطعا کیفیت این کار به مراتب خیلی بالاتر می باشد چرا که با کارواش نانو بخار نه ریخت و پاشی در میان است و نه چیزی .  /دیگ بخار

.

هزینه راه اندازی کارواش : برای راه اندازی کارواش معمولی کوچک به حداقل ۶ میلیون برای خرید فقط تجهیزات نیاز دارید. و برای تاسیس کارواش بزرگتر تا ۲۵ میلیون فقط برای تهیه ی تجهیزات نیاز دارید.البته تمام قیمت ها امکان تغییر دارد و البته برای اطلاعات بیشتر با ما تماص بگیرید. بویلر ایران درآمد کارواش بخار قیمت بویلر های بخار

فروش بویلر بخار در ابعاد مختلف فرق دارد

قیمت دیگ بخار صنعتی ۱۰۰کیلویی

قیمت دیگ بخار  ۱۰۰کیلویی

قیمت دیگ بخار ۲۰۰کیلویی

.

 

درآمد کارواش‌ها به مسائل مختلفی بستگی دارد. از جمله به موقعیت.جغرافیایی کارواش. جمعیت شهر محل کارواش، تعداد کارواشهای آن شهر، میزان دسترسی به آب، برق، گاز شهری و گازوئیل، مساحت کارواش و قیمت زمین. کارواشها به دو دسته سنتی و مدرن تقسیم میشوند. در کارواشهای سنتی. شست‌وشو با واترجت(فشار مستقیم آب) صورت میگیرد. و در کارواش بخار مدرن با دستگاه بخارشوی صنعتی (فشار بخار خشک یا مرطوب). در جدول زیر مقایسه‌ای. بین این دو سبک‌(درآمد کارواش بخار و سنتی) خواهیم داشت:

نوع سرویس روشویی موتورشویی توشویی
قیمت سرویس به هزار تومان(در کارواش سنتی با واترجت) ۵ الی ۱۵ ۵ الی ۲۰ (خطرناک و آسیب زننده به خودرو) ۳۰ الی ۶۰
قیمت سرویس به هزار تومان(در کارواش بخار) ۱۰ الی ۲۰ ۵ الی ۲۵ (بدون آسیب‌رسانی و دارای مشتریان بیشتر) ۳۰ الی ۲۵۰
توضیح سرعت سرویس‌دهی با بخارشو سه تا چهار برابر واترجت است، یعنی سه تا چهار برابر مشتری بیشتر! مشتریانی که از آسیب دیدن قطعات الکتریکال موتور هراس دارند، مشتاقانه از سرویس موتورشویی بخار استفاده میکنند. و این یعنی درآمد بیشتر! سرعت و کیفیت توشویی با بخار بالاتر است و رطوبت به صندلی‌ها نمی‌ماند!
هزینه تحمیل شده به کارواش سنتی(واترجت) تامین ۱۰۰ لیتر آب به ازای هر ماشین، هزینه ناشی از پس‌آب، استفاده کمتر از فضا به دلیل جابجایی ماشین جهت خشک‌کاری، عوارض شهرداری بر پس‌آب شیمیایی، تعداد کارگر مورد نیاز بیشتر، هزینه برق سه‌فاز
هزینه تحمیل شده به کارواش بخار(بخارشویی)

http://www.washsource.com/category/9569/car-wash-boilers.htm

https://boileriran.com/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ