کاربرد قیر با بخار

امروزه بخار در بیشتر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع حرفی برای گفتن دارد. در کاربردی که قیر با بخار دارد باید بدانید بعد از تفکیک کردن ماده های روغنی و یا سوختی که آنها را در وضعیت خلأ قرار می دهند بخار نقش مهمی را ایفا می کند. ته نشین هایی که در برج تولید قیر وجود دارد و سپس به واحدهای دیگر منتقل می شود را برای قیرسازی مورد استفاده قرار می دهند. شما باید به خوبی بدانید که برای هوادهی و تولید بهترین قیرها این محصول مورد استفاده قرار باید بگیرد و کاربرد مهمی هم از خود نشان می دهد.

بخار که درون دستگاه های متنوع وجود دارد کیفیت قیر را برای استفاده بسیار بالاتر می برد. شما می توانید دستگاه هایی که برای تولید قیر با بخار وجود دارد را برای صنایع خود خریداری کنید. استفاده از این دستگاه ها شرایط کار کردن را بسیار آسان تر می سازد و شما قادر خواهید بود که  حجم زیادی از  قیر را با بهترین کیفیت و در کمترین بازه زمانی تولید کرده و به مشتری تحویل دهید. دقت داشته باشید که زمان خریداری هر یک از این دستگاه باید به خوبی کاربرد آن را جهت استفاده در صنایع مورد نظرتان به خوبی مورد بررسی قرار دهید.

انواع روش های متنوع تولید قیر با بخار :

در مورد کاربردی تولید قیر با بخار دارد روش های متنوعی را ابداع کرده اند و از آن روش ها جهت تولید بهتر و سریعتر استفاده می کنند. به طور کلی باید بدانید دو روش برای تولید کردن قیر به وسیله بخار وجود دارد که هر یک از این روش ها دارای عملیات خاص و پیچیده ای هستند. این دو روش عبارت می باشد از :

  1. روش منقطع :

 زمانی که از روش منقطع برای تولید قیر با بخار استفاده می کنید باید بدانید که بین دو بارگیری به وجود آمده فضای خالی قرار گرفته است و همین مسئله دلیلی می باشد که بتوانید خط لوله را ببندید. برای از بین بردن این سد باید یک خط لوله که شامل بخار و روغن داغ می باشد را در اطراف لوله ها به کار ببرید. برای اینکه استفاده کردن از گازوئیل، آتش و مشعل ضروری است تا بتوانید به وسیله آنها حرارت زیادی را به لوله ها ببخشید. عملیاتی که مربوط به این روش می باشد ابتدا در برج مورد نظرتان با قیر به خوبی پر می شود پیش از بخار دادن به هر یک از واحدها باید به خوبی کوره و برج را از نظر کیفیتی مورد بررسی قرار دهید.

 مدت زمانی که با استفاده از این روش طول می کشد قیر را تولید کنید از 3 الی 24 ساعت متغیر است. شما بهتر است به خوبی بدانید تخصص و تجربه یکی از اصلی ترین مواد تعیین کننده برای تولید بهترین قیر با استفاده از این دستگاه های بخار می باشد. در واقع هر یک از انواع دستگاه ها حجم مشخص شده ای از بخار را تولید می کنند و شما می توانید آنها را از نظر کیفی به خوبی بررسی نمایید.

  1. روش پیوسته :

یکی از دیگر روش هایی که برای تولید قیر با بخار مورد استفاده قرار می گیرد روش پیوسته می باشد. شما برای استفاده از این روش فواصل خالی بین عملیات های متنوع مشاهده نمی کنید. زمانی که قیر دمیده شده به میزان مورد نظر برسد باید خوراک جدید را به صورت مداوم و پی در پی به دستگاه اضافه کنید. مواد جدید وارد شده در گرمایی که کمتر از حرارت فرآیند تولید شده می باشد باید به خوبی داغ شود تا حرارت بالایی به دست آورد. تنظیم کردن دما با استفاده از دستگاه های متنوع بخار برای تولید قیر با بخار اهمیت زیادی دارد. اینکه دمای درون دستگاه به درستی تنظیم شود کیفیت قیر را تعیین می کند. شما باید بهترین دما و استانداردترین روش را برای تولید به کار به کار بگیرید تا بتوانید کیفیت مناسبی از قیر دریافت کنید.

تولید قیر با بخار و روش های که قیر با استفاده از آنها تولید می شود :

بخار نقش مهم و ضروری برای تولید قیر دارد، در واقع بین روش هایی که برای تولید کردن قیر بیان نمودیم باید بدانید روش منقطع یکی از بهترین روش ها شناخته می شود. وضعیت خوراک و عملیاتی که برای دستگاه های بخار جهت تولید قیر وجود دارد به صورت پیوسته مورد بررسی قرار بگیرد. شما می توانید حرارت های متعادل و مناسبی را برای تولید بخار به کار بگیرید تا سطح کیفیت فرآورده را تعیین کنید. بالا رفتن زمان تولید قیر موجب می شود که آن نرم شود و در این صورت کیفیت آن بهتر خواهد شد. بنابراین شما بهتر است که با استفاده از بخار زمان تولید قیر را افزایش دهید تا کیفیت بیشتری به قیر تولید شده ببخشید. یکنواخت بودن نسبت تغییرات دما درون دستگاه برای تولید قیر با کیفیت اهمیت زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ