معرفی دیگ بخار تصفیه روغن خوراکی

دیگ بخار تصفیه روغن خوراکی سیستمی است که جهت ارسال دما مابین روغن مختص حرارتی و گازهای بدست آمده از احتراق مشعل مورد استفاده قرار می گیرد. در این دیگ ها با تولید میزان انتقال دمای ضروری، حرارت بوجود آمده از احتراق مشعل به روغن حرارتی سیال منتقل شده و سبب بالا رفتن حرارت آن می شود. هدف اصلی این دیگ جدا کردن ناخالصی های غیر مرغوب از روغن اصلی خوراکی می باشد. البته بیشتر این نوع دیگ ها نمیتوانند پاسخگوی دما و حرارت بالای این روغن ها باشند.

این دیگ بخار یکی از اصلی ترین بویلر ها در بین انواع بویلر و دیگ می باشد. تاییدیه از کشور آلمان را دارا می باشد. در واقع طرح اولیه ساخت این دیگ توسط آلمان بنیان نهاده شده است. این دیگ راندمان بالا در فشار پایین را دارد و این از مزیت های اصلی این دیگ به شمار می رود.

 

 دیگ بخار تصفیه روغن خوراکی

امروزه با نگاه بر پیشرفت کاربرد از روغن های حرارتی در جایگاه سیال انتقال دهنده انرژی در دستگاه های حرارتی متفاوت، و از سویی برتری های این سیستم های روغن داغ در مقایسه با دستگاه بخار، در حال حاضر دیگ و بویلر روغن داغ یا همان اویل هیتر ها از جایگاه خاصی در صنعت های گوناگون برخوردارند.

برجسته ترین برتری این دستگاه حرارتی، قابلیت دسترسی به گرمای سیال بیشتر از 300 درجه توسط روغن حرارتی مختص به خود است. که در اکثر موارد نیاز به جذب دمای ثابت و نظارت شده و از سویی غیر مستقیم می باشند به کار می رود.

دیگ بخار

دیگ بخار

مزایای استفاده از دیگ بخار تصفیه روغن خوراکی

– ایجاد حرارت فوق العاده زیاد در فشار کم.

– نبود رسوبات و یا سایش لوله ها و کویل ها.

-کاهش ساییدگی به خاطر ترکیبات شیمیایی روغن.

– کاهش درصد انفجارکاب

– شرایط آسان نصب و راه اندازی.

– کارکرد ساده

– تولیدات کامل استخراجی ناشی از احتراق

– بالا رفتن طول عمر مفید دیگ بخار تصفیه روغن خوراکی

– کاربرد در صنعت قیرسازی، آسفالت، ایزوگام، روان سازی و حرارت دادن به ترکیبات نفتی سنگین در محفظه های غول پیکر.

– کاربرد در صنعت چوب، ایجاد و خشک نمودن ورق های چوبی، نئوپان، MDF.

– کاربرد دیگ بخار تصفیه روغن خوراکی در صنعت نساجی مثل سیستم و ماشین آلات رنگرزی.

– کاربرد این دیگ در صنایع شیمیایی در گرمایش اتوکلاو و راکتورهای مواد شیمیایی.

– کاربرد دیگ بخار در صنعت غذا و دارو مانند تولید نبات و آبنبات، خط تولید چیپس، سرخ کردنی ها، کارخانجات تولید روغن خوراکی.

– کاربرد صنایع تولید چرم، سیمان، روغن موتور و …

قیمت دیگ بخار تصفیه روغن خوراکی

قیمت دیگ بخار تصفیه روغن با توجه به ظرفیت و نوع و اندازه متفاوت می باشد. در واقع هر چه این ابعاد و کیفیت و برند محصول بالاتر می رود خوب طبیعتا میتوان قیمت خرید را نیز بالا برد. اما با تمام این وجود سازندگان این دستگاه با توجه به نیاز صد در صدی بازار به این دیگ ها و کاربرد فراوان این محصولات در صنایع مختلف سعی کرده اند قیمت های متعادل و منصفانه ای را روانه بازار کنند. در نهایت برای بالا و پایین رفتن هزینه این کالا می بایست نوسانات ارزی را نیز دخیل در این افزایش قیمت دانست و خرده ای بر تولید کنندگان نگیریم.

.

در نهایت با تمام این مسائل باید بر این موضوع واقف گشت که هر چه رضایت شما برای بازدهی بسیار یک محصول بیشتر جلب شود. این موضوع خود رابطه ای مستقیم با هزینه بالای دیگ های بخار دارد. حال با توجه به تمام امکانات موجود در این دیگ ها باید گفت که سازندگان بسیار قیمت های مناسبی را برای فروش این محصولات در نظر گرفته اند. و هر چه هزینه بیشتری نمایید. به همان نسبت محصول با کیفیت تر و بهتری را صاحب خواهید شد. و در نتیجه راندمان کار شما خریدار محترم نیز به همین نسبت افزایش می یابد.

در نهایت باید بدانید تا امروز این کالا با توجه به استانداردهای جهانی و بین المللی پیش رفته است. و تمام این استانداردها در این دیگ ها رعایت شده است . به همین دلیل این محصولات از سطح کیفی بالایی برخوردا هستند و کاملا مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته و تولید می شوند. در نتیجه روز به روز بر محبوبیت و کاربردهای این کالا اضافه می شود. و همه خریداران بی نهایت از تولید چنین محصولات با کیفیتی راضی و خشنود هستند. توسعه و پیشرفت کار و مشاغل خود را در گرو این محصول تراز نخست می دانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ