درباره ساخت نوشمک با بخار

درباره ساخت نوشمک با بخار به صورت صنعتی می بایست با استفاده از استیم پاور این کار را انجام داد. در واقع ما می توانیم با این نوع محصول به فرایند نوشمک سازی یا یخمک و کلیه نوشیدنی امکان تولید دهیم. این وسیله به این صورت کار می کند که در واقع می بایست، نحوه کار با لوله های آتشخوار را بلد باشیم. این لوله ها در طراحی خود با این روند پیش می روند که ابتدا ورق گذاشته می شود، سپس ورق را بر حسب قانون برش آن، برش می دهیم. بعد لوله ها را در مکان مربوط به خود تعبیه و جوشکاری انجام می گیرد. در واقع جوشکاری را در دفعات بسیار انجام داده تا در اثر شروع کارهای سنگین در برخی کارخانجات ساخت نوشمک از دیگ بخار بتوان بسیار استفاده نمود، و مقاومت بالایی را با جوشکاری دقیق در فرایند تولید نوشمک در دیگ  ایجاد کنیم.

با نگاه و کنترل این نوشمک ها و آبمیوه های صنعتی میتوان به این رابطه که با بخار دارد، بیشتر پی برد. در واقع کنسانتره واژه ای انگلیسی می باشد، که به معنای استخراج آب از مواد و تقویت آب میوه می باشد، این مایع توسط بخار در خلاء و تبخیر آب موجود در آن، به عصاره خالص از آن میوه تبدیل می گردد که با بسته بندی های گوناگون نام های مختلفی به آنها اطلاق می شود. در نتیجه به این مایع غلیظ کنسانتره میوه گویند. که در بسته های نوشمک ریخته شده و به بازار عرضه می گردد.

دیگ بخار برای ساخت نوشمک

درست کردن تجهیزات این دیگ بخار بسیار زمان می برد، همچنین استیم پاور در تولید بدنه بر طبق استانداردهای بین المللی و با کنترل مهندسین خبره طراحی و ساخته می شود.

این محصول از لحاظ استاندارد بین المللی می تواند سه پاس انجام دهد و سرانجام از اگزوز بیرون رود. این سه پاس سبب می گردد قسمت اساسی مشعل به آب انتقال یابد. با این کار اسراف انرژی به حداقل می رسد. اگر میزان لوله ها در سیستم پایین تر از میزان استاندارد باشد، سبب می گردد تعداد پاس پایین برود و در نهایت از سه پاس، به دو پاس برسد که در این صورت زمان آماده سازی بخار در سیستم چندین برابر بالا رفته و ممکن است انرژی بسیاری هدر رود.

دیگ بخار با لوله های آتشخوار می بایست برای تحمل دما و فشار بالا ساخته شود و برای استفاده حداکثری حرارت و فشار آماده باشد.

بنابراین تمام دستگاه های استیم پاور دارای سه پاس هستند. نوع و شکل جوشکاری دستگاه ها هم از سوی سازمان استاندارد مورد بررسی و نظارت قرار می گیرد. به این منوال، در کلیه سیستم های ما با هر گنجایش و وزنی این کارکرد گرمایشی به طور سه پاس صورت می پذیرد. اکثر کارخانه های مطابق با استانداردهای جهانی و بین المللی این گونه عمل می کنند.

بخار

بخار

روش های مختلف تولید نوشمک با بخار

البته تمام این تولیدات زیر نظر اداره استاندارد تایید خواهند شد و اگر مشکلی باشد این تولیدات به بازار راه نمی یابند. باید در مورد لوازم و تجهیزات به کار رفته در این دستگاه ها نیز یادآوری نمود که تمام این قطعات ایتالیایی و رعایت استاندارد سه پاس بودن، به طور دوره ای از پروسه تولید سیستم های کارواش بخار و نانو بخار شوی صنعتی استیم پاور نظارت می کنند تا سطح کیفی این محصولات را بررسی و تایید نمایند. این کارها برای تولید یک سیستم بخار در تمامی کارخانجات نوشمک سازی و نوشیدنی های دیگر صورت می گیرد تا مشتریان و خریداران این محصولات و دستگاه ها از رضایت کامل برخوردار گردند. اطمینان در یک خرید حرف نخست را تضمین یک کالا دارد.

کارخانه های تولید نوشمک و یخمک و صنایع مختلف غذایی از دیرباز به تولید محصولات مشغول هستند. بنابراین متناسب با دلخواه خریداران و تفاوت سلیقه های آنها به طور دائم در حال متنوع نمودن محصولات می باشند. این تولیدات همه با استفاده از بخار در مرحله پاستوریزاسیون عاری از مواد و میکروب های موجود در حین عملیات تولید می گردند و سپس به بازار عرضه خواهند شد.

در این فرایند بالا بودن سطح کیفی کالا اساس کار و تولید محسوب می گردد. همچنین برای تولید می بایست مواد خام مطلوبی در دست داشت تا بازدهی و موفقیت در فروش محصولات تضمین شود.

 

منابغ مرتبط:

https://medium.com/@thermodyneboilers/steam-boiler-in-food-industry-applications-market-demand-ca934fd6d216

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Button
× واتساپ